Wij doen het gewoon bij de fotograaf, we maken zelf mooie foto en de fotograaf maakt deze dan in bruintoon en eroverheen komt de tekst te staan dus je hebt gewoon een foto zeg maar en de prijs is echt goedkoop. 25 euro opmaakkosten en 5 euro voor bruintoon en dan is het 0.45 cent per kaartje en je hebt het voordeel als je er een vergeten bent kan je er zo eentje nabestellen voor 0.45 bij de fotograaf....
Die van ons spant dus de kroon 300 e voor 60 kaartjes. Wij hebben ook wel een hele aparte, mooie en unieke hoor! Maar zeg lekker niks voor de rest . Wij zaten gister wel ff te twijfelen tussen dit en een ander kaartje, dit scheelde 100 e maar was eigenlijk nét niet wat wij wilden. En dat zou zonde zijn vind ik. Maar goed.. voor deze ene x dan.... pff.
Das inderdaad meer dan prijzig te noemen Patroeschka. Maar als het dan helemaal naar je zin is, is dat wel de moeite waard. Laat je wel zien wat jullie uitgekozen hebben als je baby geboren is? Ben wel erg nieuwsgierig!
Ik ben ook op zoek, maar wil niet al te duur doen. Ik denk dat ik eens ga rondsnuffelen op geboortepost.nl Maar is 1,60 inclusief alles, drukken en verzenden?
bij vista print hebben we 100 kaartjes met envelop enz.. voor 110 euro is erg goedkoop toch? je kunt leuke kaartjes maken kuzz
Ik heb zelf mijn kaartje ontworpen (en veel complimenten over gehad ). Ik heb ze via de hogeschool waar ik studeer laten afdrukken en was in het totaal 30 euro kwijt (mooi papier gekocht bij de V&D). Ow ja, ik had dus 60 kaartjes. Dat was dus wel de moeite. 8) 8)
Ja ik kreeg ook de tip om zelf iets te maken, mamavanhind. Bespaart je zoiezo kosten en het is altijd origineel
wij waren voor 50 kaartjes 1.75 per kaartje kwijt, dit is inclusief drukkosten voor voor- en achterkant. Succes
De rekening is hier ook bekend. Ex btw kosten de kaartjes EUR 1,57 per stuk. Dan nog drukkosten in totaal van EUR 67,00 i.v.m. drukken in kleur. Ik laat ook etiketten drukken in dezelfde kleur en hetzelfde lettertype als de kaart. Dat kost ong. EUR 15,00. Best veel dus, vooral de drukkosten. Maar wij vinden de kaartjes bijzonder mooi en het is zo precies als wij het willen hebben. Bovendien is de service tot nu toe uitstekend.
wij hebben een doosje besteld met daarin een beschuitje, een pakje boter en een pakje met muisjes en een kaartje en wij betalen 3,50 per doosje
Ach, dan vallen de prijzen van de kaartjes nog reuzemee. Je bent in ieder geval heel origineel Ayyildizf.
ja dat wel maar als ik zo even rondvergelijk wel een van de duurdere ach ja voor mijn kindje zijn kosten nog moeite gespaard! (ps zag het ooit een keer in een WIJ jonge ouders staan, je kon ook t-shirtjes of broekjes laten bedrukken als je dat leuk vindt) hier is anders de site www.buskaartje.nl