bibi fopspeen met reisdop

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamajuf, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    onze zoon Stijn heeft af en toe last van buikkrampjes.

Om zijn krampjes te verminderen en om hem te troosten geven wij hem soms een speen.

Wij hebben onlangs voor hem de bibi fopspeen met reisdop gekocht.

Heel handig zon reisdop.

Maar wie weet waar dat rechte ding onder de reisdop voor dient ??

We kunnen hem van de reisdop afhalen maar verder ..... hebben wij geen idee wat we ermee kunnen doen.
    Wie wel ...

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Volgens mis dat alleen maar om het recht in de verpaking te laten zitten. Zie er verder het nut niet van in ;)

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Haha!! Het stomme is: ik wist het! Ooit! Maar ik ben het vergeten en heb deze week dus op internet zitten zoeken maar ik kon het nergens vinden.

Ik herinner me dat ik toen dacht "oh, da's best handig" MAAR IK WEET HET DUS NIET MEER!!!!:(

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D ik heb het me ook al vaker afgevraagd. dacht nog eens: zou het zijn om, als er een hengseltje aan de speen hangt, dat hengseltje vast te zetten (zo zitten ze ook in de verpakking)

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik kreeg er vandaag zoeen in e blije doos. Volgens mij kan je dat rechte stukje ergens ophangen ( bij de commode?) en dan kan je de speen erop schuiven hangt ie hoog en droog ofzo.

Maar dat heb ik dus zelf verzonnen dus of het waar is ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die vraag heb ik zo'n 2 jaar geleden ook gesteld ;). Volgens mij zou het ervoor zijn dat als je de speen gesteriliseerd hebt, je 'm in dop aan dat dingetje in de koelkast kon hangen, dus hygienisch. Alleen bij ons kan ie aan dat dingetje niet in de koelkast hangen, maar misschien bij anderen wel?

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

zon speen zit toch al in een reisdop ?? (of kun je ook aparte dingen daarvoor kopen ? nouja als je de dop bedoelt die er standaard bij zit : )

ik heb het ook eens gevraagt bij de DA en toen zeiden ze dat daar de ring van de speen in vast zit. en toen heb ik een speen met ring gekocht en kon ik zien dat indd de onderkant van de ring daarin geklikt kan worden.

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    vind het wel garppig om te lezen dat ieder zijn eigen gedachten erover heeft. Ben benieuwd waar het dan echt voor is. :D

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Met dat dingetje kan je de ring van de fopspeen vastzetten.

Deel Deze Pagina