Cadeau bedanken opa's en oma's

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Leen83, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen83

Leen83 Lid

23 apr 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kindje is 8 weken te vroeg geboren. We hebben dus een heftige periode achter de rug. Gelukkig gaat nu alles goed.

We hebben in de afgelopen tijd heel veel steun van onze ouders gehad. Nu wil ik ze graag bedanken met een cadeau. Ik dacht aan een etentje, maar dat vind ik zo cliché. Ik geef liever iets blijvends. De oma's zou ik bijvoorbeeld een armband kunnen geven, maar wat geef ik dan aan de opa's?

Hebben jullie nog tips?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een fotoalbum met fotos van eerste periode?
    heb dat gedaan voor opa's en oma's toen dochter werd geboren.. was een groot succes

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    voet-/handafdruk in gips..

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Digitaal foto lijstje met foto's.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Ja, daar zat ik ook aan te denken. Foto's doen het hier altijd onwijs goed. Als we weer iets nieuws aan de muur hebben hangen of toen we naar de fotograaf waren geweest kwamen de verzoeken om foto's in rap tempo binnen.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    wij hebben met sinterklaas een mooi luxe fotoalbum gemaakt voor de opa's en oma's van de eerste maanden van ons zoontje. Mijn moeder bladert het bijna dagelijks door :)

7. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoii Leen!
    Ook mijn kindje was ruim 8 weken te vroeg...
    Ik heb als bedankje voor oma een oma armband besteld. Deze kun je bestellen op mamakado. Is een armband zilver en pareltjes, en daartussen kan je een steentje (gekleurd) laten verwerken die staat voor de geboortemaand. Armband vond ik in het echt mooier als op de foto! ( hij staat op die site onder armbanden, en titel is oma armband)

Vind het voor mannen iets lastiger om te verzinnen, maar idd mooie foto/canvas, of die gipsafdruk zijn leuke ideeen!

Hoe gaat het nu met je kindje??

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ook heel mooi en wat voor samen is is "Crystal Copy". Een glazen plaat waar een foto in gegraveerd wordt (2D) en tekst, precies wat je zelf wilt. Ze hebben ook een kubus met 3D foto's er in, ook erg apart.
    Kijk maar eens op:
    Crystal Copy - Uw portret in glas

Ik heb mijn moeder een 2D plaat gegeven toen ze 50 werd. Met een onderzettet erbij waar licht uit kwam. Erg mooi en apart :)

Deel Deze Pagina