Geboortekaartjes sturen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kissi, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik vind een geboorte kaartje sturen een uitnodiging tot kraamvisite, dus wij sturen ook echt alleen de mensen een kaartje waar we contact mee hebben. Nou hebben we met onze naaste buren ook contact dus die zoiezo wel maar de rest uit de straat ziet het vaneiges aan de borden in de tuin ;).

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij gaan ook echt niet naar alle buren een kaartje sturen, alleen de buren waar we goed contact mee hebben en dat zijn er mss 2 of 3 in de straat, de hallo-buren zien de slingers vanzelf wel hangen.

Voor de rest gaan we ook alleen maar kaartjes sturen aan familie, vrienden en kennissen waar we echt goed contact mee hebben. De neefjes en nichtjes ontvangen in principe ook geen eigen kaartje want die spreken we toch nooit, alleen de neefjes en nichtjes waar we echt goed contact mee hebben. En qua collega's... hooguit een stuk of 3 collega's die een eigen kaartje gaan ontvangen, in principe stuur ik gewoon een kaartje naar kantoor, dan kunnen ze die daar wel zien.

Wat al eerder gezegd werd... ik vind die krengen maar wat duur, 10 kaartjes meer of minder maakt toch wel aanzienlijk verschil in kosten weer.

Deel Deze Pagina