Weet iemand van de dames waar ik een paarse of limegroene klamboe kan vinden? Welke winkel en evt. prijs?
Ik heb een lime groene gezien bij de prenatal in rotterdam alexandrium. Prijs geen idee, trouwens volgens mij hadden ze ook paars...... maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb een lime-groene klamboe, van de Babydump. Je mag hem eventueel wel van me overnemen als je wilt. Hij heeft er ongeveer 3 maanden boven gehangen en niks geleden. Toen hij dingen ging vastpakken heb ik hem weggehaald. Ik heb hem niet meer nodig, voor eventueel een 2e kindje koop ik een andere kleur omdat dan het kamertje anders wordt. Even een foto opgezocht. Op de foto lijkt 'ie geel maar dat komt door de flits van de camera.
Ik heb bij de Babydump eens goed gekeken naar de zogenaamde klamboes, maar dit zijn eerder hemeltjes dan klamboes. Zelf heb ik onze klamboe bij www.klamboe.eu besteld. Ze hebben ze in diverse kleuren en deze kost 35 euro excl. verzendkosten. Bekijk bijlage 68792
Je kan ook eens bij de leenbakker kijken. Daar hebben we toen echt een hele grote mooie klamboe gehaald in het rood voor 8 euro. Het was niet zo'n flodder ding maar echt mooi lang en dik. Weet alleen niet wat voor kleuren ze nu hebben, maar vond toen de prijs wel erg meevallen. Om er nou 100 euro voor uit te geven vond ik persoonlijk wat overdreven.
Ik heb die van ons bij de Xenos vandaan in het groen maar ik weet even niet welke kleuren ze nog meer hadden
Ik heb een lime-groene gekocht bij de Prenatal en die was 7,99... Ik heb ff voor je gezocht, dit is 'm: Prenatal |