Vanaf wanneer hadden jullie het bedje opgemaakt? Ik moet nog 8 weken, en heb het idee dat als ik het bedje nu al opmaak, dat er een laag stof op gaat liggen en dat ik het later nog een keer mag gaan doen!
Hier maakte de kraam het bedje toch opnieuw op, werd niet eens gevraag hoelang het er al lag.. Dus het maakt niet zoveel uit. Bij de eerst lag het bedje netjes klaar, bij de tweede heb ik alleen het hoeslaken erop gedaan. De kraam heeft die ook vervangen bij aankomst
Ik maakte het bed op op de dag zelf. Toen kwamen we thuis en kwam niet lang daarna de kraamzorg en die deed het nog een keer met dezelfde lakens/dekens
Hier hetzelfde als bovenstaande reacties. Maar mocht je het nou perse zelf willen doen, dan kan je er nog altijd voor kiezen om er een grote vuilniszak overheen te leggen tegen het stof. Het ziet er niet zo mooi uit, maar het blijft wel schoon.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bedje en het wiegje al heb opgemaakt; maar puur omdat het zo schattig staat. Tegen de tijd dat het 'spannend' wordt, was ik alles nog wel een keer en gaat het opnieuw fris op bed.
Ik heb het bedje ook opgemaakt zodra het stond. Vlak voor de uitgerekende datum nog een keer alles gewassen en opnieuw opgemaakt. De kraam heeft het bedje niet opnieuw opgemaakt, maar wij hebben het ook de eerste week niet gebruikt. Zoontje sliep de eerste 2 weken bij ons in de kinderwagenbak. Daarna ging hij in het ledikantje op zijn eigen kamer en toen heb ik het wel weer gewassen natuurlijk.
Ik heb het bedje opgemaakt toen we deze in elkaar gezet hadden. De kraamverzorgster maakt het toch opnieuw op zodra het kindje er is. Vond het wel zo leuk lijken op het kamertje zo'n opgemaakt bedje
ledikantje opgemaakt toen babykamer in elkaar werd gezet. Bekleding gewassen met 33 weken. (baby gaat eerst in het wiegje) Wiegje v/d week neer gezet.
Ik wilde niet staan klooien met opmaken als de baby er was. Dus ik heb een paar keer geoefend met opmaken. Het bedje was al opgemaakt toen we uit het ziekenhuis kwamen, door mijzelf. 6 weken voor de bevalling stond het al opgemaakt klaar. Ik had er een grote deken op gelegd zodat er geen stof in kon komen
Het ledikantje heb ik opgemaakt zodra het ledikant stond, met het idee dat ik alles nog wel een keer zou wassen als de baby er was. Anders zou ik nog maanden tegen een leeg bed aan moet kijken(dochter heeft uiteindelijk +/- 5 maanden bij ons in de wieg gelegen). Toen ik de wieg wou opmaken, wist ik opeens helemaal niet meer hoe het moest, zwangerschapshormonen denk ik haha. Dus die heb ik maar leeg gelaten. De kraamhulp heeft het later opgemaakt.
Wij hebben 2 klinische bevallingen gehad, beide keren kwamen we dus met een baby die niet meer vers van de pers was thuis, zelfde dag ging kindje lekker het bedje in en kraamzorg heeft wel even gekeken/gevoeld maar niets afgehaald. Ik maakte het tegen einde zwangerschap op.