20 en 21 april is het weer elf fantasy fair bij kasteel haarzuilen. wie gaat er ook heen? doe je iets speciaals aan? Ga je voor iets speciaals er voor naar toe? voor wie het nog niet kent: Elfia Haarzuilens 2013 - Elf Fantasy Fair
Ik ben er weleens geweest en ben toen ook verkleed geweest Mooi corset, met wijde rok enzo. Ik vind het erg leuk! Op de heksenwaag geweest enzo, leuke kraampje en de sfeer echt leuk. Ook al vind ik castlefest net iets leuker
Ik ga erheen, normaal ga ik in mijn lolita-outfit maar nu gaan ik en mijn man als "het kwaad" en zijn gevangen genomen bruid haha. Wel alleen op zondag..
ik heb altijd het probleem met castlefest dat het regent! ik ga ook alleen naar eff als het mooi weer is
Haha daar zeg je wel wat Vorige keer dat ik er ben geweest regende het idd ook haha Ik baalde echt daarvan, zo zonde!
ik ben al helemaal aan het bedenken wat ik ga aan doen naar de EFF, nog geen idee. Als jullie foto's willen delen van voorgaande jaren of van je kostuum voor dit jaar, dan mag dat natuurlijk ook!
Zou er graag eens heel willen, maar de datum komt nooit uit.. Is wel jammer want er komen veel cosplayers naartoe. Ach ja..
ik ben sinds september bezig met mijn outfit, ging experimenteren met thermisch plastic. ben bijna klaar met outfit voor mij, en de tussendoor ook uitgekozen kostuum voor mijn vriend! wij gaan zaterdags én zondags! ^^
owja, en ik ga al 8 jaar naar EFF in april heb pas 1x regen gehad (vorig jaar..) stond ik daar in de blubber en regen te wachten voor de kostuumwedstrijd met 30 anderen XD ze waren een jurylid kwijt ofzo
wij gaan dit jaar voor het eerst voorgaande jaren kwam nooit uit ivm werken maar nu dus eindelijk wel! ik trek mn trouwjurk weer aan (was bijz exemplaat dus kan wel) en man weet nog niet. vind kostuums zo duur! dochtertje heb ik elfenjurkje voor! heb dr zin in! hoop wel dat het gauw ff wat warmer gaat worden... met deze kou heb ik dr niet veel zin in...
^^ die kou mag gauw weggaan ja! bah normaal heb ik wel goede hoop (bijna altijd stralend en voldoende warmheid) maar sinds vorig jaar en nu dit weer, heb ik beetje hard hoofd erin.. vriend heeft minimaal 16 graden (boven nul!) nodig voor zijn kostuum zegt hij XD
Ik zou er graag heengaan, maar ben dan 37 weken zwanger en heb flinke bekkeninstabiliteit. Volgend jaar maar weer....Meiden die er wel heen gaan: veel plezier!
dames, ik vind het zo mooi altijd! Hebben jullie geen foto's van e kostuums evt zonder jezelf (als je dat niet fijn vindt)? Echt mooi om te zien!
ik zal wel een mapje maken met foto's van afgelopen 2 EFF's waar ik ben geweest maar eerst, een extra ticket kopen XD en werken aan mijn kostuum ofcourse!
Wij zijn de afgelopen 2 jaar geweest maar kunnen niet deze keer. Onze pleegdochter is er dan dat weekend en zij vind dat allemaal niet leuk. Vind het dan te duur om te gaan. Zijn nog op zoek naar een alternatief...
Wij gaan niet want zoals elk jaar valt het precies in het weekend van mijn verjaardag Daarnaast vind ik castlefest en keltfest vele malen gezelliger
Ik vond de EFF altijd zó leuk Ik had me ook al helemaal voorgenomen om dit jaar te gaan en dan in mijn zwarte trouwjurk... Maar ik denk niet dat ik hem pas momenteel... Niet dat ik nou al een gigantische buik heb, maar durf hem niet zo strak vast te snoeren als met onze trouwdag!! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!!