Momenteel hebben we de quinny freestyle 3xl. Heb hiervoor wel pas een nieuwere dreami bak aangeschaft omdat ik die iets mooier vindt Maar vind de zitting, dus als je kind niet meer in de bak past, niet prettig bij dit model. Omdat onze jongste wel hierin kan zetten, en gewoon naar voren zit en dit niet zo erg is, gebruiken we deze wagen straks dus nog gewoon voor de middelste (nu nog de jongste). Nu zou ik graag willen weten van welke combiwagens de zitting 2 kanten op kan, dus dat je kindje naar je toe kijkt of juist van je af (naar voren). dan kan ik die straks voor de derde gebruiken omdat ik het toch wel fijner vind als je je kleintje in het begin nog kunt zien. Bedankt alvast! Groetjes Sylvia
Wij hebben de Maxi-Cosi Mura 4 gekocht. Deze kan 2 kanten op. Wij vinden het inderdaad ook prettiger dat als kindje nog erg klein is naar je toe kan zitten, helemaal in een drukkere omgeving. Lijkt me anders erg beangstigend voor het kindje.
Die reiswieg die je gekocht hebt kan op meer modellen en ook op de maxicosi MURA, quinny buzz of bijv. een ouder model van quinny comfort.
Wij hebben de Mura 3, maar dan heb je natuurlijk niets aan je nieuwe bak. Misschien eens naar een babyzaak om te kijken welke Quinny beide kanten op kan? Ik weet in ieder geval dat de Speedi het niet kan.. Succes!
hoi, ik kan ook gewoon in de eerste periode de oude wagen gebruiken met de dreami erop voor de derde en dat de middelste van de drie dan even in die tijd in de buggy (lijkt op de quinny zapp) gaat.. en dan erna wil ik dan de wagen gebruiken waarin ze naar ons toe kijkt..en dan kan de oude quinny weer gebruikt worden voor de middelste, want voor langere stukken is die wagen veel fijner dan de buggy die we hebben (gebruiken we nl alleen om even naar de winkel te gaan bijv, voor korte stukjes in ieder geval) bedankt voor de tips alvast!