Meerdere keren per jaar worden er vanuit Prénatal grote evenementen georganiseerd. Zo zijn we al enige jarenprominent aanwezig opde Negenmaandenbeurs. Een beurs die onze klanten binnen korte tijd volledig op de hoogte brengt van alle ontwikkelingen op babygebied.Meerdere keren per dag wordt er een flitsende modeshow gegeven met trendy zwangerschapskleding, lingerie en de coolste kinderkleding. Ook komen de nieuwste trends voor het komende seizoen allemaal voorbij. Tussen de modeshows door zijn er tal van presentaties, workshops en lezingen op het podium. Ook zijn er op het bol van kennis plein deskundigen aanwezig waar je met al die vragen terecht kunt. Kortom een uniek evenement als je op het punt staat een kindje te krijgen. Maar ook de Mama Mazzeldagen zijn een terugkerend kortingsfestijn dat zijn weerga niet kent. Tijdens de Mama Mazzeldagen ontvangt de klant tot 20% korting op het gehele assortiment. Als aftrap van de Mama Mazzeldagen wordt een speciale koopavond georganiseerd voor alle zwangere vrouwen op de woensdagavond. Zij kunnen als eerste profiteren van de kortingen en van een extra woensdagavond korting. In de warenhuizen worden speciale VIP activiteiten georganiseerd voor zwangere vrouwen. De bedoeling is om de zwangere vrouwen lekker te verwennen en daarnaast haar de gelegenheid te geven om lekker te kunnen winkelen, voorafgaand aan de toch wel zeer drukke Mama Mazzeldagen. Van de site van prenatal.
lionne link doet het niet. mamireg ja meestal doen die ook mee. aerosleep sowieso. Eind maart? Normaal was het altijd laatste weekend van april en september. Maar misschien dat ze het veranderd hebben.
saarr dank je wel! ja het gaat wel goed... maar vooral in het begin ging het heel hard, maar nu iets rustiger... maakt niet uit, ik kom er wel
Waar je wel op moet letten bij de MMdagen is dat Prénatal gewoon de prijs omhoog gooit met die dagen! Ik keek vorig jaar voor een kinderstoel en ik meen me te herinneren dat die stoel voor de MMdagen 49,95 kostte. Toen kwamen de MMdagen eraan en kwam er 20% korting overheen, maar toen kostte die stoel ineens 54,95. Ja, met 20% korting was de stoel zeker goedkoper dan die 49,95, maar ik voelde me toch een beetje afgezet en heb de stoel niet gekocht.... Dus mijn tip; kijk nu, dus voor de MMdagen, even wat het product wat je wilt kopen kost. Dan kun je voor jezelf inschatten of het echt goedkoper is met die 20% korting.
Iemand tijdens deze dagen een Stokke Tripp Trapp gekocht(met babyset)?? Ik zou graag weten wat die dan kost... Gezien ze dus kennelijk nog de prijs omhoog gooien van te voren.
Bedankt voor jullie tips, inclusief dat ze de prijs omhoog kunnen gooien. Ik had het er van de week nog over met mijn man dat we het beste konden wachten tot kortingsweken kwamen.
Ik was idd ook benieuwd wanneer ze kwamen. Heb de vorige keer een voetenzak voor mn bugaboo gekocht, dat scheelde toch best een hoop! Hij was trouwens gewoon de normale prijs. Wil binnenkort kijken voor een buggy erbij, dus was benieuwd wanneer de MMdagen weer waren. Ik wacht dus nog maar even af!
Ik was vandeweek bij de Prénatal en toen vertelde de verkoopster dat het nu zelfs niet aan hen werd medegedeeld wanneer de dagen zijn. Mede omdat vorig jaar de cijfers nogal tegenvielen