We hebben het nu geregeld bij de drukker, ik vind de prijzen op in diverse sites op internet vies tegenvallen. Had verwacht dat een drukker veel duurder zou zijn, maar wij betalen 1,50 euro per kaartje inclusief envelop... Dan heb je een dubbel vierkant kaartje met reliefpapier. Wel komen er eenmalig 40 euro drukkosten op, en nog BTW van 21%. Dus voor 50 kaartjes betaal ik intotaal 139.15 euro, voor 100 kaartjes is het dan 229.90 euro. Ik heb me trouwens al weer bedacht over de voorkant, haha, had een aantal tekeningen gemaakt, en uiteindelijk is het toch deze geworden: Bekijk bijlage 281074 Ook zelf getekend
de drukker is op dit moment voor ons bezig om een mooi, vrolijk kaartje te ontwerpen, ben benieuwd!! als ik het ontwerp heb goedgekeurd, zal ik het hier showen!
Maak zelf een Sprookjes geboortekaartje bij PincoPallino Dit kaartje vinden wij heel mooi, de baby word ons kindje want je kunt je eigen foto erin verwerken. Ik ben werkelijk verliefd op dit kaartje
Vorige keer hadden wij ook broekjes van buskaartje. De spijkerbroek. Waren idd 5 per stuk ofzo kwijt.. Wel duur, maar erg leuke reacties op gehad. Die van nu show ik wel als de beeb is geboren. Naam en onze gedichtjes ed. staan er allemaal al op