baby is rustig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Desie17, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    okey ik heb een heel raar iets

ik ben in verwachting van een meisje.
    en iedere keer als ik pijn had dan liet ik mijn vriend de handen op de buik leggen en was de pijn weg. heel apart soms was het alleen minder. en vanacht heb ik het ook gehad ik had pijn in mijn buik ik kon alleen met mijn buik tegen zijn rug liggen verder deed het alleen pijn. en nu vraag ik mij af kan het zijn dat de vader nu al een band krijgt met het kind. en hebben meer van jullie zo iets gehad. iemand in de fam heeft het ook maar dan schopt de baby niet meer.

2. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    niemand ?

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    klinkt idd erg bijzonder, kan je helaas niet helpen. Mijn meisje stopt ook met alle bewegingen als paps zijn hand op buik legt, en als mijn zoon zijn hand op mijn buik legt reageert ze wel?? we hebben gewoon bijzondere kindjes;)

4. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het niet goed. Op zich hoor je geen pijn te hebben met 23 weken zwangerschap... Hooguit af en toe en steekje (bandenpijn). Jouw baby zorgt iig niet voor die pijn, en het schoppen doet rond dat termijn ook nog niet echt zeer...

Maar om antwoord te geven op je vraag: kan de vader al een band opbouwen met het kindje?

Ik denk het wel. Ons meisje vertikt het om te bewegen als anderen (familie, vrienden) aan mijn buik voelt. Zodra vriend dit doet, beweegt ze wel. Ze voelt het aan, lijkt wel. Bijzonder hoor. Of misschien gewoon toeval :)

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dit is niet helemaal waar. Ik heb van het begin af aan af en toe hele erge buikpijn gehad en heb het af en toe nog steeds.
    Er is echter niks aan de hand en heeft gewoon met het groeien te maken, ook als je nog niet zo ver bent. Het is alleen heel erg vervelend :(

Onze kleine reageert ook vaak niet op papa, tis maar net of hij/zij zin heeft :) en dat terwijl het normaal echt een druktemaker is.

6. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    interessant onderwerp! Wat ik merk is dat mijn kleine meisje ( ben nu 30 weken zwanger) heel snel naar de hand of arm van mijn man toegaat als hij die op de buik legt. Ook als hij zijn wang ertegen legt komt ze zich al heel snel melden. Dat doet ze duidelijk eerder bij hem dan wanneer ik mijn hand op mijn buik leg. Net of ze doorheeft dat er nu iemand anders aan de buik zit (mama voelt ze al heel de tijd natuurlijk... :)) en dat ze dat eens gaat onderzoeken. Heel schattig! Mijn man is er daar dan steeds weer verrukt over. Ontroerend vind ik dat.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij ons reageert de kleine juist niet op de hand van mn vriend, maar wel op die van mn oudste zoontje... bij vriendlief stopt ze direct met bewegen en bij mn zoontje geeft ze nog wat ferme schoppen erbij. zo apart! en waarom? geen idee??
    mssn denkt ze wel dat ze van papa lekker rustig wordt en met haar broertje wil spelen hihi

8. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    hij raak bij mij de buik nooit aan alleen als is slaap :p
    maar de pijn in van de banden en de groei ik heb dat dagelijks telkens ergens anders volgens de VK is dat normaal de een heeft meer last dan de ander

ik zal er eens op gaan letten of ze meer gaat schoppen want mijn vriend treuselt nogal en dan is hij net te laat ze schopt een hele poos hard en dan stopt ze

ik heb 1 keer hevige pijn gehad ik kon niks meer hij kwam bij me liggen en de pijn was minder sterk heel raar

Deel Deze Pagina