Hallo, Ik ben nog maar pril zwanger, maar ik ben me toch al zo'n beetje aan het oriënteren hoe, wat en waar. Mijn eerste vraag is: waar hebben jullie je kaartjes vandaan? Ik zoek iets bijzonders, maar ook weer niet te duur. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer Tweede vraag is: wanneer hebben jullie ze besteld? Ik heb echt geen idee vanaf welke week het een beetje normaal is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. groetjes, katja
Wij hebben zelf een kaartje ontworpen en bij de drukker laten drukken. Dan heb je precies waar je naar zocht.
Wij hebben vandeweek ons kaartje besteld...tenminste we hebben er één uitgekozen en de teksten enzo doorgegeven. We hebben een kaartje van Baby Folly en zijn bij een drukkerij/winkel geweest om hem uit te zoeken. Je kan vaak van die mappen meekrijgen om thuis op je gemak te kijken. Dat hebben wij dus ook gedaan...en toen was de keuze snel gemaakt. We zijn nu in totaal voor 50 kaartjes 145,= kwijt...maar we hadden wel een kortingsbon van 15%
Wij hebben ons kaartje besteld bij www.familycards.nl we kregen ook 10% korting vanwege een bon op de negenmaandenbeurs en waren voor ik geloof 75 kaartjes 150 euro kwijt. Als je kaartnummer 97.315 intoetst, zie je het kaartje van Louise.
www.saakje.nl heb ik die van mijn dochter gevonden. De drukker heeft hem trouwens nagemaakt. Wij hebben het na 30 weken uitgekozen maar weet niet meer precies wanneer.
Hoi Meiden, Wij drukken geboortekaartjes (het bedrijf waar ik werk dan) en dat kunnen zelf ontworpen kaartjes zijn, maar wij drukken ook de kaartjes van www.mamamila.nl en www.studiokoekepeer.nl Op onze site (reclame, dus verwijderd) staan helaas nog geen voorbeeldontwerpjes voor zelfgemaakte kaartjes, maar daar werken we wel aan en mama mila en studio koekepeer hebben hele leuke ontwerpen! Kijk maar eens. Zelf ben ik er nog lang niet uit, als je zelf bij een grafisch bedrijf werkt, wordt er wel een heel bijzonder kaartje van je verwacht ... ik pieker me suf ... hahahaa
Ik ben gisteravond bij de drukker geweest om de boeken te reserveren. Deze kan ik morgen ophalen en moet ik dinsdag terug brengen.
ik heb het door iemand op zw. pag. laten ontwerpen en ben toen naar de drukkerij gegaan om te vragen hoe duur het zou worden. ik schrok ervan zoveel als ze vroegen. dus toen naar een kopieerderij( in heerenveen) gegaan. en die hebben 80 kaartjes voor 33 euro gedrukt. het is a6 formaat en de voorkant en achterkant zijn gedrukt. zwart/wit en kleur zit erin. dus dat vond ik niet duur. de eerste druk was alleen mislukt omdat hun printer een foutje had. dus nu word alles weer gratis gedrukt. en kan mn vriend ze vanmiddag ophalen. ben benieuwd. oh ja ben vandaag 37w en 5d dus mooi optijd hahaha.
Ik ga de onze zelf ontwerpen in photoshop, wordt een A4 formaat. Maar ik moet nog zoveel doen.....zit me allemaal druk te maken dat ik het niet haal Of zou het gewoon de stress van de nesteldrang zijn en mn zwangerschapshormonen?
Ik heb net op een site waar je geboortekaartjes zelf kunt ontwerpen (achtergronden, foto, teksten, afbeeldingen enz enz) mijn kaartje alvast ontworpen. Heel apart, en supermooi. Heb de afbeeldingen opgeslagen en die ga ik nu (goedkoop) in kaarten laten drukken. Zo heb ik het design van een 'duur' kaartje, maar toch goedkoop gemaakt. Heb alvast een proefkaartje besteld. Misschien een tip voor iemand anders hier?
Uhm.... wij hebben nog geen naam... en ook nog geen kaartje...mja, wij verhuizen ook nog eens over drie weken. Dus we hebben even wat moeite met het stellen van prioriteiten