De babykamer, wat zet je in de kamer neer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thauma, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    We hebben een pietepeuterig klein kamertje. Met een kast, een commode en een bedje is de kamer wel vol. Luieremmer moet nog wel lukken, maar dan moet t wel zo'n beetje klaar zijn.

Ik overweeg een iets grotere commode (past wel), zodat ik alle spulletjes erin kan opbergen. Ivm schoonmaken en onze eigen allergieen en wellicht die van ons kindje, lijkt het me fijner als niet alles stof zit te happen.
    Maar ja, wat moet dat moet he?

Standaard voor het badje kan in onze kamer naast de kast. Badje kan op de kast in de babykamer.

Ben ik nog wat vergeten?

(confronterend, hoe weinig verstand ik hier van heb :) )

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hmm nee niet echt denk ik.. wij hebben de 'luxe' dat we een grote kamer over hadden (3 kamer appartement).. Dus hier staat ook een speelgoedkist en de wandelwagen in.. Maar als je de kast, bedje en commode er in hebt is het toch goed?

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Wij hadden voor onze oudste ook een heel klein kamertje, en zij had alleen een commode, ledikantje en badje staan. Paste allemaal goed en zo had ik ook nog loop ruimte. Haar kleertjes pasten in de commode wat natuurlijk ook scheelt.

Onze (nu) jongste sliep het eerste jaar bij ons in de kamer, en ook hij had alleen een commode, en ledikant.

En onze jongste straks, heeft een iets grotere kamer dan dat de oudste had, en die krijgt er een 1deurs kast bij, omdat de commode die ik nu heb kleiner is als de commode die ik bij de oudste had. Anders had ik er echt geen kast bij gekocht.

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons staat er ook niet veel meer in.
    Klein kamertje en ik houd van overzicht en vind het fijn om ook nog een stukje vloer te zien.
    Omdat we heel klein wonen, ook gekozen voor een tummy tub en niet voor een badje.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Hier ook klein kamertje. Wij kunnen bedje, commode en kast goed kwijt, in een hoek kan nog een stoel staan om snachts te voeden. Badje word lastig, denk dat we dat op onze slaapkamer doen de 1e tijd. Kan ook niet in badkamer staan, want dat is niet meer dan een douche en wastafel.

Hier ook meubels uitgezocht met veel opbergruimte, grote kledingkast met lade eronder. Commode met lades en onder bedje zitten ook 2 lades. Ideaal, want aangezien ons hele huis klein is, is elke opbergmogelijkheid welkom! Daarnaast ga ik bij de ikea nog wat handige opbergers kopen. Zie bv:
    PYSSLINGAR Wandopberger - IKEA
    Kun je zowel aan de binnenkant vd kledingkastdeur hangen of bv aan de muur o.i.d.
    Oja, en wat ook handig is en je altijd wel ergens kwijt kunt zijn wandhaakjes, om bv een badcape, setje kleertjes o.i.s aan te hangen. Kun je ook aan binnenkant van kastdeur hangen.

Veel succes en plezier met inrichten!

Deel Deze Pagina