Hoi allemaal, Eindelijk na 7 weken van sochtends tot savonds niets binnen te hebben gehouden ben ik er sinds 4 dgn eindelijk vanaf Ben morgen 14 wk.... Sta ik net op de weegschaal geeft hij aan 48 kilo 3 weken geleden was ik 51... Zijn er meer vrouwen die afvallen zonder dat ze spugen? En even wat anders, die zeurende pijn in de onderbuik (menstruatie gevoel) hoort dat nog bij bijna 14 wk? Ik heb geen blaasontsteking! Bedankt!!
Ik ben bij alle zwangerschappen in de eerste 14-16 weken (4-5 kilo) afgevallen en ben nog geen dag misselijk geweest in die tijden. Het is ook niet erg hoor, als je maar niet bewust aan het lijnen gaat. Probeer wel goed je vocht binnen te krijgen. Voor je kindje is dit niet erg hoor, het neemt al wat het nodig heeft om te groeien van jou.
Ik denk dat de geleden 'schade' van zeven weken niet in vier dagen weer eraan te eten is.. Ik was ook een kilo kwijt, die zit er nu na twee weken weer aan..
???? Je hebt net op de weegschaal gestaan en die geeft een lager gewicht aan dan 3 weken geleden. Je zegt de afgelopen 7 weken niks binnen kon houden dus hoezo afvallen zonder spugen ?