waar nog een buagboo bee roze te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door twinkle star, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zoek me rot, en in de buurt van Rotterdam en op internet....nergens een bugaboo bee met roze kap meer te krijgen. Beetje jammer dat buggaboo weer wat nieuws heeft en er niet berekend op is dat er een hoop mensen zo'n ding willen aanschaffen. Overal is een levertijd van 4-6 weken zelfs via internet is op de betrouwbare sites geen meer te krijgen.

Weten jullie misschien nog een winkel die ik zou kunnen proberen?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wel beperkt leverbaar maar kinderwagens daar zit toch altijd zeker 4 weken levertijd op?? Op onze bugaboo cameleon zat ook levertijd

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bedankt voor de tip, ik had deze site toevallig gisteren zelf ook gevonden. Ze hadden hem op voorraad en gaan hem na betaling meteen opsturen. Ik heb nog even gebeld en het was binnen dus gaat vandaag op de post. Was wel blij.....omdat Nederland nog in het wk zit krijg je ook nog eens 10% korting!!

De bugaboo bee hebben ze in heel veel winkels op voorraad omdat hij alleen in het zwart te krijgen is. Alleen de kappen zijn niet overal in elke kleur verkrijgbaar. Hier in de buurt overal in het blauw en zwart maar geen roze..... Ik hoop dat ik hem morgen krijg ik kanniet wachten hahaha

Deel Deze Pagina