Volgens mij voor 125 kaartje 240 euro excl postzegels. Wat een geld eigenlijk, en dan te bedenken dat de meeste in de prullenbak belanden
wij laten ze ontwerpen via geboortedorp, en ik denk dat wij voor 50 stuks wel zo'n 250 euro kwijt zijn....
tja we waren echt hoop geld kwijt, maar kiezen er weer voor. maar dan hebben we direct naar de geboorte een fotoreportage! Deze wordt dan ook in het kaartje verwerkt! En tja kost hoop centjes, maar ik ben dolblij dat we het voor sander gedaan hebben en we kiezen er nu weer voor! En wat nu gekost heeft weet ik niet precies, zal ik moeten nakijken.... (denk expres uit mijn geheugen gewist hahaha).
a.s dinsdag komt er iemand bij ons aan huis ons eigen ontwerp uitwerken. 55 kaartje's + drukkosten en postzegels zijn we ong iets van 180 kwijt. incl ontwerpen etc lijkt mij niet duur als ik sommige prijzen zie...
ik ben wel geteld 20 euro kwijt 100 kaartjes en enveloppen.. ik ben alleen heel wat tijd kwijt want ik heb hem zelf getekend ( ik teken hem geen 100 keer hoor hahaha) maar ja voordat ik eenmaal tevreden was was ik 80 blaadjes en 3 dagen verder en pijn in me vingers hebben pfff.. x
De kaartjes waar wij naar kijken (kaartmix.nl) zijn op zich ook wel prijzig, maar het kan nog veeeeeel duurder! We zullen voor zo'n 60 kaartjes, incl enveloppen, postzegels, pakketverzending en proefdruk ongeveer 190 euro kwijt zijn.
Wij zijn 225,- kwijt voor 100 kaartjes, excl. postzegels. Voor het vooraf toesturen van de enveloppen moeten we 10,- betalen.
Wij zijn voor 35 kaartjes 133 kwijt, enveloppen hebben we al in huis. We moeten nog wel postzegels kopen dus komt nog wat bij.
wij zijn denk ik zo`n 100euro kwijt voor 70kaartjes. mn man heeft het kaartje zelf ontworpen en we laten het drukken bij de fotograaf. het voordeel van deze fotograaf is dat je binnen 2werkdagen je kaartjes in huis hebt. (moet je ze alleen wel zelf ophalen) liefs doris
Ong. 200 euro incl. enveloppen, excl. postzegels, voor zo´n 70 kaartjes. Geloof dat dit wel een gangbare prijs is.
De kaartjes die we eerst gevonden hadden, kwamen neer op ruim 300,- euro voor 100 kaartjes, excl. postzegels Dat vond ik toch echt iets te gek, en na verder zoeken een nog veeeeel toffer kaartje gevonden! En nu uitgekomen op ongeveer 200,- incl. enveloppen, postzegels en vooruit zenden enveloppen (voor dus 100 kaartjes)
Wij hebben ze besteld bij Babycards en waren voor +/- 120 stuks, inclusief blauwe enveloppen 135 euro kwijt.
ik maak me kaartjes zelf... vervolgens laat ik ze op de zaak drukken en worden ze dezelfde dag nog geleverd... vervolgens kost het me niks... maar niet iedereen heeft die luxe... let wel op bij het bestellen van de kaartjes... sommige zijn gewoon veel ste duur... let ook op de levertijd dit is wel belangrijk... je wil geen 10 dagen wachten... groetjes
Wij hebben het kaartje zelf ontworpen met een vriend samen die een eigen ontwerpbureau heeft. Daarna heeft hij ze laten drukken door een bevriende drukker en die kosten nam hij zelf voor zijn rekening als cadeautje voor ons. Het enigste wat ik heb moeten betalen waren 100 postzegels a 0,44 cent.