Kinderen, Ouders van Nu, Viva Baby, Groter Groeien, ik lees ze allemaal! Heb niet echt een favouriet, leest allemaal wel lekker weg
Ik lees nu even niets maar de WIJ jong ouders die je krijgt als je je aanmeldt voor de blijde doos van prenatal is ook er leuk. Die krijg je gratis, evt. ook af te halen bij prenatal.
Heb van de week "zwanger & zo"in de bus gekregen wat bij een pakket hoort geloof ik... En het blad wat ik bij de MvM heb gekregen en heb vandaag Viva Baby gekocht. Alleen vind ik dat dat blad meer aandacht schenkt voor wanneer je kindje al geboren is.
Ik lees eigenlijk alleen de bladen die gratis aangeboden worden. Dan vind ik het wel interessant, maar ik ga ze niet zelf kopen. Ik heb het idee dat in al die tijdschriften allemaal zo'n beetje hetzelfde staat. Dezelfde tips, een paar bevallingsverhalen en een paar net-iets-anders-dan-anders-verhalen.
ik las eest alleen het blad wij en nu heb ik vorige week een hele grote stapel gekregen van mijn schoonzus. dus ik heb de laatste weken lekker wat door te bladeren (ik lees niet alles)