onrustig slapen 14 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door judithteresa, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    een probleempje, keira slaapt al een zo een anderhalve week vreselijk onrustig, draait echt haar hele bed door, en alle kanten op. ze word er zelf ook veel wakker van. tandjes zijn aan het doorkomen dus daar heeft ze tabletjes voor gekregen, maar is er iets anders verder wat ik kan doen dat ze rustig slaapt, want ze is nu de hele dag door dood moe...

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hety meid ik zal het niet weten

youame komt nu elke nacht en wil niet meer op der kamer slapen
    wordt er gek van weet niet wat er is we zijn gebroken na 2 maand
    ik ga strax haar bedje ergens anders neerzetten op de kamer
    mischien dat het helpt

3. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Glenn had dit ook. Het is een fase waar ze doorheen moeten denk ik.
    Het was ook steevast om 22:00 prijs: wakker, huilen/krijsen!
    Heb toen bij het CB het boekje over slaapproblemen geleend. Heb het eerste deel braaf uitgevoerd, en toen het boekje niet meer gelezen. Want het ging toen al een heeeeeeeel stuk beter. Nu, na ruim een maand (jaja, lang he) slaapt Glenn beter dan voorheen: 19:00 naar bed 7:45 wakker, 12:30 naar bed 15:00 wakker. (soms eerder op de middag naar bed, en dan dus 14:30 wakker)

4. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Hier nog zo een (15 maanden), met dit probleem sinds een paar weken.
    Het bedje staat nu bij ons en dat gaat een stuk beter. Krijg de indruk dat de kleine man nachtmerries heeft. Zielig hoor!
    Gelukkig gaat het weer de goede kant op, op een enkele 'misser' na...

5. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    dit is dus weer zo een fase?ik denk ook dat ze nachtmerries heeft erbij.. erg moe van die gebroken nachten! ben al 2 uur bezig proberen mijn artikel af te schrijven, en kom niet verder dan hier even lekker te bladeren;)

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lina kan je me de titel geven van dat boekje over slaapproblemen. Hier nl nog eentje die moeilijk de nachten doorkomt.

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Begin het nu bij Lotte ook te merken. Ze sliep redelijk rustig en sliep door tot 7.00. Ook overdag ging het redelijk. Maar sinds afgelopen week wordt het weer steeds minder. Vannacht werd ze ook opeens brullend wakker en het duurde een half uur om haar te kalmeren. Toen is ze wel weer goed verder geslpaen tot 7.00. Denk idd. dat het nachtmerries zijn, ze is echt overstuur. Zo zielig! Toch hoop ik dat het niet te lang duurt, ben toch erg gehecht aan mijn nachtrust. Ook overdag merk ik dat ze minder slaapt. Zit nog steeds op 2 slaapjes, omdat ze het niet tot later dan 11.00 redt. 's middags slaapt ze dan weer wel, dan weer niet. Hoe is dat bij jullie?

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    keira slaapt ook nog af en toe 2 slaapjes, maar heel wienig nog, op het moment doet ze een slaapje rond 11 uur tot een uur of 12.30

ik daarentegen ben doodmoe!

Deel Deze Pagina