mutsy transit in ligstand

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dorisn, 18 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Vanmiddag heb ik mn mutsy transit opgehaald (gekocht via mp) en ben er helemaal blij mee. Een klein dingetje, er zat geen handleiding bij. Nu had de meneer uitgelegd hoe het werkte met de adapters ed maar ik ben vergeten te vragen hoe het buggy gedeelte in de ligstand moet. Ik kom er niet uit en wil niet teveel prutsen omdat ik bang ben dat ik wat sloop.
    Kan iemand mij dit uitleggen? Of nog beter, heeft iemand de beschrijving voor me?

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Heb je al op de site van mutsy gekeken? Of via YouTube?
    Ik heb de igo, hierbij zit aan de achterkant van het zitgedeelte een klepje. Hiermee kun je het buggygedeelte verstellen.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik kan online helaas niks vinden. Deze wagen is alleen bij baby dump te krijgen dus misschien daardoor.
    Ga vandaag nog even puzzelen en anders mail ik baby dump even voor de beschrijving. Ik zal nog even kijken voor dat klepje.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Het is gelukt. Het was idd het klepje aan de achterkant van de zitting. Er zat vuil tussen het kabeltje dus die hebben we even gesmeerd en toen werkte het. Bedankt voor de hulp.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    San987 dat is van de transporter ik heb de transit die lijkt qua zitting meer op de igo. Bedankt voor de moeite.

Deel Deze Pagina