Hallo allemaal, Nou ik ben nieuw hier maar ik wilde meteen beginnen met mijn vraag omdat ik graag wil weten of iemand het ook heeft meegemaakt of wat erover kan vertellen. Nou ik ben 6 weken geleden geopereerd aan een cyste aan mijn eierstok. het was een cyste met 2 liter vocht erin en ik had er erg veel last van dus met een week werd het eruit gehaald met een buikoperatie. op dat moment wist ik niet dat ik zwanger was. 14 juli is mijn laatste menstruatie geweest en sindsdien ben ik het niet meer geworden. ik dacht nou dat ligt vast aan de operatie omdat er ook een eileider en eierstok uit is gehaald dacht ik nou dat moet vast op gang komen. nou ik heb het toch aan de doketr gevraagd en zij raade me aan om een test te gaan doen. ik weet nu bijna een week dat ik zwanger ben en ik ben er blij mee dit word dan mijn 3de kindje. het is wel onverwachts want kwa woonruimte zitten we heel krap en finacieel is het ook niet geweldig. maar ik wil het toch houden en ik hoop dat alles goed komt. ik ben dus onder narcose geweest en heb pijnstillers en trombose prikken gehad. ik vraag me af of dat schadelijk kan zijn voor het embryo. heeft iemand daar ervaring mee of weet er iets vanaf? morgen ga ik naar de dokter dan kan ik het ook vragen maar ik wilde gewoon even kijken of hier ook iemand is die het weet. ik hoop dat er niks aan de hand is en dat het gezond is. alvast bedankt groetjes
ik zsou het niet weten. Weet wel dat ze als het enigszins kan een operatie altijd uitstellen tot na de bevalling, dus er zal wel enig risico kunnen zijn, maar er worden natuurlijk echt wel mee vrouwen tijdens hun zwangerschap geopereerd in voorkomende situaties, dus het gaat ook vaak zat goed dan... Zou het morgen gewoon ed arts vragen: hier krijg je toch vaak de indianenverhalen te horen: vrouwen bij wie alles zo lekker loopt, zitten gewoon minder op de forums, volgens mij,
Ja ik wacht het gewoon morgen af de dokter weet er meer vanaf. nou hoop echt dat alles goed is maar ik laat het nog wel weten. bedankt voor je reactie
volgens mij heeft het niet zoveel kwaad gekunt had pas in e ouders van nu geleze dat een kindjeps bij de 4 weken mee leeff van jou .. dus inderdaad morgen goed navragen en gaat het allemaal perfect
Hoi, ik ben geopereerd aan een tumor tijdens mijn zwangerschap, ook onder narcose geweest. Kon geen kwaad volgens de artsen. Ik was toen al wel 34 weken zwanger, jij zit nog in het begin dus voor jou zou ik het niet weten. Maar ik vond het toch wel heel eng hoor. Ik was blij dat ik na de operatie mijn kindje gewoon weer voelde en alles oke was!
Ja ik dacht er ook steeds aan van ow als het maar goed komt het is geen geplande zwangerschap dus ik wist het ook niet. maarja ik heb het nadenken even opzij gezet en ik wacht morgen wel af. lijkt me wel een opluchting dat je je kindje weer voelde toen de operatie achter de rug was. ik laat het morgen weten nu lekker tv kijken
Zo nou vandaag ben ik bij de dokter geweest en heb gevraagt of het nou gevolgend had. volgens de dokter niet dus pfff ik ben blij. morgen ga ik een echo maken van hoever ik precies ben ik dacht 8 a 9 weken. spannend allemaal hoor ik heb al 2 kids maar het is toch altijd spannend. nou hoop ik maar dat mijn vriend ook bij draait want hij wilde het eigenlijk nu nog niet maarja het komt nooit uit en als het uitkomt dan lukt het niet. nee ik heb toch gekozen om het kindje te houden want als ik het voro een ander weg zou gaan halen krijg ik erg spijt dat weet ik nu al. en anders doe ik het wel alleen er is voor alles een oplossing denk ik dan. dit was het dan voor vandaag. groetjes