ik ben nu precies 9 weken zwanger en ging net naar de wc en na het afvegen zat er bloed aan het papier het was van dat roze.. en daarna nog slijmerig.. hoort dit of krijg ik nu een miskraam? wie heeft dit ook gehad en alles ging toch nog goed? voel me zo klote, en denk dat het fout gaat.
roze is niet erg. Roze betekend vaak dat je baarmoeder zich klaarmaakt. Zolang het niet vers bloed is hoef je je geen zorgen te maken. Succes LIefs Anita
neem zsm contact op met een vk of arts. Die kunnen je meer vertellen dan wij hier kunnen speculeren! succes meid, ik hoop dat het niets ergs is! Heb je trouwens onlangs sex gehad of problemen met je ontlasting? Het is nl. niet vreemd als je dan wat bloed verliest, vaak icm afscheiding, omdat je baarmoeder extra goed doorbloed is.
ik heb maandag een afspraak met mijn vk.. en snap ook wel dat een arts meer weet, maar voel me dan als zo'n zeur overkomen.. pfff... heb gister en vandaag geen seks gehad nee.. en ook geen harde ontlasting.. komt zomaar uit het niets.. ik weet het niet meer hoor.. dan maar wachten tot maandag...
als het niet meer wordt, is het waarschijnlijk alleen een innestelingsbloeding... ik bedoelde met arts of vk dat ik niet wist of er bij jou in de buurt een vk praktijk zit... sommige mensen moeten daarvoor verder reizen en gaan dan eerder/liever naar hun huisarts toe als er iets is... en dan naar de vk voor de controles... succes meid en laat maandag nog ff wat van je horen...
Ik heb sinds vandaag ook ineens bloedverlies. Het is zo te zien wel oud bloed (heel donker bruin/rood) en normaal gesproken had ik nu wel weer ongi moeten worden. De VK zegt dat ik me vooralsnog geen zorgen hoef te maken. Maar in combi met ongi krampen ben ik er pas weer gerust op als het bloedverlies stopt.
ik heb ook bloedverlies gehad met 12 wk. bij mij was dat na een flinke hoest en niesbui, er kan heel gemakkelijk een bloedvaatje springen en aangezien je meer bloed hebt als je zwanger bent lijkt het ook al snel heel veel. probeer rustig te blijven en hou het gewoon eventjes in de gaten..
ik heb met 4, 8 en 12 weken nog een bloeding gehad, met een beetje pech blijf ik gewoon iedere 4 weken een dag of 2-3 bloed verliezen... helaas zijn er ook meiden bij die wel gewoon 'blijven menstrueren' tijdens hun zwangerschap... maar zolang het met de kleine allemaal goed gaat, zal het mij worst wezen haha
had niet gedacht dat er zoveel waren die bloedverlies zouden hebben! ik zie dat jullie nog gewoon zwanger zijn dus dat geeft me een beetje hoop.. heb nu geen roze bloed meer gehad.. ben erg benieuwd hoe de echo morgen zal zijn! ik laat het morgen weten! bedankt voor al jullie berichtjes.. en sterkte voor degenen die ook in zo'n onzekere situatie zitten!