nou wordt ik bang hahaha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

sorry hoor maar hahaha ik DENK nl dat ik vruchtwater verlies... verlies heel tijd beetjes. ben de verloskundige aan het proberen te bellen want weet niet of het hoofdje helemaal is ingedaald. oh shit het kom helemaal nog niet uit! er zit ws in de machine. wilde nog naar de kapper, moet me benen nog scheren hahaha. help! :D

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

Oh wat spannend!
    als je vruchtwter verliest dan duurd het meestal nog wel even hoor voordat de bevalling begint.. meestal binnen 24 uur krijg je weeen.. duren ze langer dan 72 uur dan gaan ze je inleiden..
    heel veel sterkte, en ik wens je een hele mooie bevalling toe met een gezond mooi kindje!

3. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Inderdaad erg spannend.
    Kan niet meer zeggen dan suc6 en inderdaad een mooie en goeie bevalling. :)

4. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Dus dit weekend heb jij als alles goed gaat eindelijk je kindje.
    Nou veel succes.
    Ikmoet nog effe een paar maanden broeden!

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Heb je de vk al gesproken. Spannend hoor, hoop voor je dat het doorzet en ook vruchtwater blijkt te zijn.

6. GhitaThakoerdin

ja ben ook wel benieuwd?
    heb je al gebeld?
    je kan het ook ruiken dat het vruchtwater is he.. dan moet het zoetig ruiken en het droogt niet wit op maar trekt in je onderbroek of verband..
    ga je thuis bevallen?

7. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    hmmm wilde net wat over vruchtwater vragen.... heb sinds gisteren harde buiken en ongi krampen baby is al ingedaald. en net was me onderbroek echt nat maar ik ruik eraan en weet niet wat ik ervan moet denken? Kan het misschien vruchtwater zijn?

Henkie24: Hoop voor jou dat het doorzet veel succes!

8. GhitaThakoerdin

als het zoet ruikt is het vruchtwater..
    en steeds als je verplaatst of opstaat dan komt er wat uitlopen.. tenminste zo ging het bij mij..

9. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ooh wat ontzettend spannend zeg
    ik hoop dat je intuitie gelijk heeft en dat je je kindje fijn en veilig in je armen mag sluiten dit weekend
    ik wen je daarom ook alvast een vlotte,spontane bevalling toe

wat zei de vk

sucses,sterkte,weet ff niet wat te zeggen :oops: ;)

ennuhh,je benen en de kapper komt helemaal goed,en je wasje ook :D

10. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Hoop dat je de vk inmiddels heb kunnen bereiken. Bij mij is het hoofdje ook nog ingedaald. Als mijn vliezen breken moet ik dus plat gaan liggen, misschien kan je dit voor de zekerheid ook maar doen. Als je dit niet doet (en de vliezen breken terwijl de baby nog niet ingedaald is) kan de navelstreng om zijn hoofdje terecht komen. Moet zelf als mijn vliezen breken direct de vk bellen en doorgeven dat hij nog niet ingedaald is. Komen ze direct langs. Succes ermee!

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

heb gebeld. moet even langs komen. ik hoop jullie op de hoogte te houden en ik dalijk gewoon weer naar huis kan want heb honger en nog nuiet gegeten! hahaha. oh ja man lief gelijk ook helemaal hyper hahaha

tot straks hopelijk

liefs henkie

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Rustig gaan liggen tot je de vk te pakken hebt!
    Als het niet is ingedaalt werd mij dit verteld!

Zag net pas dat je al de vk te pakken had gekregen!
    Succes meid en hopelijk heb je binnen kort een wolk van een baby in je armen!

13. Juuulie

Juuulie Lid

15 jan 2009
    6
    0
    0
    oooeeeehhhhh wat spannend zeg! :confused: :) hoop voor je dat t idd doorzet en wens je ja een snelle en makkelijke,mooie bevalling zeg maar :D weet me geen andere worden :)

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    slordig zeg ALS het vruchtwater is en de beeb is niet goed ingedaald is dat heel verkeerd om nog van alles te gaan doen! Bij ons komen HUN altijd langs is wel zo netjes denk ik ...

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ben het met imd eens. Ze hadden langs moeten komen.

16. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Bij mij kwamen ze ook zelf langs om 06.30 zelfs!

17. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Lijkt mij ook een beetje raar dat je langs moet komen, vooral als je nog niet weet dat de baby is ingedaald. Maar goed, in ieder geval succes zo met je controle!

18. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik vind het spannend allemaal voor je kreeft :)
    ben benieuwd,en rustig aan hoor ;)

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    vorige week dacht ik ook vruchtwater te verliezen moest ook helemaal naar het zh :( Ze kwamen niet langs en wij hadden geen vervoer dus met openbaar vervoer naar het zh geweest en met de taxi terug :( en ik zei zelfs van hij is nog niet ingedaald. Daar kwamen we er achter dat hij al was ingedaald maar de afspraak ervoor (1 week ervoor) was hij nog niet ingedaald.

Trouwens succes meid :D

20. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm ja ik weet het niet het ruikt wel naar iets maar zoet? pff weet het niet meer hoor. Er komt iedere keer wel wat bij... en nog steeds die kramp in me buik alsof ik ongi ben

Deel Deze Pagina