Geboortekaartjes

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Dani84, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

We hebben nu al 8 a 10 boeken doorgespit maar hebben nog het kaartje niet gevonden...

Zelf maken vind me man niks en ja we hebben er wel 1 of 2 die we mooi vinden, maar die m`n collega had precies dezelfde...

Wat moet ik hier nu mee.. gewoon doen? of haar eerst vragen of toch bij een andere drukkerij gaan kijken?

iemand tips?

Liefs Danielle

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou persoonlijk nooit eenzelfde kaartje kiezen als iemand in mijn omgeving.
    Ik denk dat ik als ik jou was maar even bij een andere drukkerij langs zou gaan.
    Succes met de keuze!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hebben dan niet alle drukkers dezelfde boeken?
    We ehbben er al een aantal doorgekekn en bij een vriendin van mij ook.. maar volgens mij zijnt allemaal dezelfde boeken..

Groetjess

4. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    er bestaan ontwerpstudios waar geboortekaartjes op maat worden gemaakt, dan kan je zelf aangeven wat je ongeveer wilt en zij maken een ontwerp voor je. Heb je ook al gekeken op buskaartje.nl die hebben wel originele kaartjes vind ik! en deze www.kaartjesenco.be is ook gaaf, alleen wel belgisch, weet niet of dat handig is met bestellen...

5. ann14

ann14 Lid

18 sep 2008
    6
    0
    0
    Beste Dani,
    over het algemeen hebben de meeste drukkers dezelfde boeken van de bekende namen; Familycard, Mercard Intercard e.d. Daar zul je denk ik niet veel andere kaartjes vinden.
    Op internet kun je inderdaad een heleboel kaarten vinden, die in veel gevallen ook zelf aan te passen zijn, zodat je een kaart precies naar je eigen wens én uniek kunt krijgen.
    Een tip is ook www.annette-ontwerpt.nl
    Succes ermee!

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

We hebben het kaartje besteld. Toch de zelfde als m`n collega.. er zit sowiso 5 maand tussen... dus ik denk dat het wel mee valt!

bedankt voor jullie reacties!

groetjes Danielle

Deel Deze Pagina