Ik heb er wel rustijden opgezet van 13.00 tot 15.30 en na 21.00 uur. Met de vraag of ze van tevoren willen bellen.
Wij hebben er geen rusttijden op gezet, en ben achteraf ook blij daarom. Omdat wij vaak 's ochtends (eind vd ochtend) sliepen en niet tussen 1 en 3. We hebben er wel op gezet: wil je komen kijken naar ons zoontje? Dan graag eerst een telefoontje! Iedereen heeft bij ons gebeld, alleen mn schoonouders zijn de tweede keer onverwacht komen aanwaaien, maar dat was niet zo erg.
Wij hebben er niks op gezet van rusttijden of dat ze eerst moeten bellen ofzo, maar iedereen heeft dat toch gewoon gedaan. Daar ging ik ook wel vanuit, dat ze zouden bellen voordat ze langs zouden komen, wel zo netjes!
Heel goed! Wij hadden op de kaart staan: voor info en boekingen bel mijn papa. We hadden maar 1 keer bezoek per dag en dat 5 dagen in de week. En na de kraamtijd, pech voor de bezoekers! Je bent al 6 weken bezig met mensen ontvangen. Het word dan eens tijd om van je kleine te gaan genieten!
Wij laten wel rust tijden erop zetten van 12:00-15:00 uur op advies van schoonzus en moeder. Mijn schoonzusje had er niets op gezet en zat er helemaal doorheen na de eerste week... Het zal voor iedereen anders zijn natuurlijk maar ik kan me zo voorstellen dat je inderdaad vrij moe wordt als je constant kraamvisite hebt
Ik zag laatst ergens staan: beschuitje? 06-etc Die vond ik wel erg leuk, dus mocht het er ooit van komen dan komt die op het kaartje te staan