geboortekaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shanice81, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb er wel rustijden opgezet van 13.00 tot 15.30 en na 21.00 uur. Met de vraag of ze van tevoren willen bellen.

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben er geen rusttijden op gezet, en ben achteraf ook blij daarom. Omdat wij vaak 's ochtends (eind vd ochtend) sliepen en niet tussen 1 en 3.

We hebben er wel op gezet: wil je komen kijken naar ons zoontje? Dan graag eerst een telefoontje!

Iedereen heeft bij ons gebeld, alleen mn schoonouders zijn de tweede keer onverwacht komen aanwaaien, maar dat was niet zo erg.

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er niks op gezet van rusttijden of dat ze eerst moeten bellen ofzo, maar iedereen heeft dat toch gewoon gedaan. Daar ging ik ook wel vanuit, dat ze zouden bellen voordat ze langs zouden komen, wel zo netjes!

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Heel goed! Wij hadden op de kaart staan: voor info en boekingen bel mijn papa. We hadden maar 1 keer bezoek per dag en dat 5 dagen in de week. En na de kraamtijd, pech voor de bezoekers! Je bent al 6 weken bezig met mensen ontvangen. Het word dan eens tijd om van je kleine te gaan genieten!

6. nathalie1977

22 sep 2008
    13
    0
    0
    Wij laten wel rust tijden erop zetten van 12:00-15:00 uur op advies van schoonzus en moeder. Mijn schoonzusje had er niets op gezet en zat er helemaal doorheen na de eerste week...
    Het zal voor iedereen anders zijn natuurlijk maar ik kan me zo voorstellen dat je inderdaad vrij moe wordt als je constant kraamvisite hebt :(

7. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Haha daar kan ik me helemaal in vinden! :D

8. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik zag laatst ergens staan: beschuitje? 06-etc

Die vond ik wel erg leuk, dus mocht het er ooit van komen dan komt die op het kaartje te staan ;)

9. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ja ik vond dat ook een leuke en ga dat zeker onthouden.

Deel Deze Pagina