Pfff ik voel me echt weer onzeker, ik dacht altijd als ik voor een 2e keer zwanger mag zijn voel ik me vast niet onzeker, nou dus wel! Ben nu ongeveer 5 weken zwanger, denk ik. En mijn dochter stampt me soms in mijn buik met verschonen, kan dat kwaad voor het kindje denken jullie?
nee dat kan zeker geen kwaad! kindje zit echt goed verpakt hoor in je buik ,maak je geen zorgen . gefeliciteerd met je zwangerschap ,probeer er gewoon lekker van te genieten
Nu nog niet, je kindje zit nu nog veilig achter het schaambot...maar straks is het na zeer doen misschien niet zo goed idee...Probeer het haar af te leren door haar af te lijden met een speeltje en haar te vertellen dat ze mama pijn doet.
Dat kan niet echt kwaad hoor. Mijn verloskundige zei wel, dat je later in je zwangerschap iets meer moet uitkijken. Mijn zoontje van 2 wil nog wel eens boven op mij gaan staan of met een elleboog op m'n buik leunen of zo. Dat was niet zo best zei ze, maar dat voelt ook helemaal niet zo best! Dus nu duw ik hem toch wel weg en schoppen mag ie sowieso al niet.