Hallo Dames, Wat heb ik allemaal nodig in de wandelwagenbak. Standaard zat er een overtrekje bij, en een dun matrasje. Wat heb ik nog meer nodig om dit op te maken? Hoeslakentje? Lakentje? Dekentje? Hydrofielluier? Zeiltje? Wie kan me helpen Alvast bedankt.
Ik heb een bovenlakentje met daarover een (nu nog dubbel) dekentje. Onder het hoofd wel een hydrofiel Meer niet eigenlijk...
ik heb een hoeslaken over het matrasje gedaan en voor onder het hoofdje een hydrofielluier en ik heb een fleece dekentje erin.
ik had een hoeslaken om het matras en een hydrofieldoek onder het hoofd. En een wiegedekentje en lakentje. Fleece is meestal synthetisch en ademt niet.
ik heb een aankleedkussenhoes om het matrasje, een hydrofiele luier bij het hoofdje en een duodeken in een dekbedovertrekje ( wat trouwens eigenlijk een kussensloop is uit duitsland 80x80 veel goedkoper dan overtrek )
Ik gebruik gewoon het beddegoed uit het wiegje; molton, hoeslaken, hydrofiel luier, lakentje en dekentje (dubbel). Toen het kouder was gebruikte ik ook nog een wikkeldoek.
Wij gebruiken de lodger wrapper en in de winter de bunker ... Lekker warm en niets geen gehannes met jassen