Is dat zo? Ik kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben. Mijn hoofd zegt: maat 17 (maar ik kan er dus echt zo naast zitten!)
Hoi kan dus leuke nikes kopen voor heel goedkoop in mt 17. Ze word geboren begin dec na hoeveel maanden kan ze deze aan? groetjes
Dat hangt ontzettend van je kindje af, voetjes schijnen nogal te verschillen! Maar ik heb hier maat 19 en 12 cm staat er ook in en die kan m'n dochter nu net goed aan. Ze draagt ze overigens al vanaf 10 maanden, maar toen waren ze echt nog te ruim, maar voor de warmte aan haar voetjes kon het wel (in de maxicosi en de wandelwagen met name). Fae heeft trouwens Puma's ik weet niet of het met merk nog veel uit maakt? Ik zou denken dat maat 15 wel vrij snel kan, maarja, misschien is maat 15 bij Nike, ook wel 12 cm . Misschien kun je achter de cm komen van de schoen? Schoenmaten bij babyschoentjes kloppen sowieso niet met elkaar hoor, met cm's valt er iets meer van te zeggen.
Ligt nogal aan het merk. Veel beginnen ergens rond de 15-17 voor gewone (loop)schoenen. Je hebt ook wel slofjes ed, dus geen harde schoenen, die werken vaak met eigen maten, die gaan dan per centimeter. Of babyschoentjes bij bijvoorbeeld de prenatal gingen soms ook wel eens per kledingmaat (handig bij ons zoontje met grote voeten, not) En dan verschilt het ook nogal per merk schoenen. Soms zit er wel 2 maten verschil tussen schoenen, terwijl ze evengroot zijn. Dus eigenlijk kun je die pas halen als je ze ook kunt passen