Met ongeveer 27 weken heb ik het ook gehad, aleen toen is het een heftig moment geweest van menstruatiebuikpijn en lage rugpijn. Inmiddels heb dit gevoel sluimerend de gehele dag. Mijn rug voel ik niet maar toch echt wel die buikpijn, vannacht heb ik er zelfs van wakker gelegen. Ik ben deze week bij mijn verloskundige geweest en heb dit wel aangegeven natuurlijk. Ze vertelde me dat het te maken kon hebben met een blaasontsteking. Maar ik ben zojuist naar de huisarts geweest en ik blijk geen blaasontsteking te hebben, wel balen enerzijds want dan had ik geweten waar het door kwam. Wat zal ik nu doen? Verloskundige weer bellen? Ik moet zo eigenlijk naar mijn werk, maar weet niet of dat wel verstandig is.
naar mijn weten hebben die pijnen met eventuele indaling te maken.. Ik had/heb het namelijk ook.. Het begon met menstruatie pijnen..en nu zijn het echt soms messteken in mijn ***
k heb het ook hoor k denk inderdaad wat gulay zegt indalings krampen maar als je het nie vertrouwd gewoon bellen succes groetjes marline
Hadden jullie dat dan ook al met 30 weken? De verloskundige heeft geadviseerd het heel rustig aan te doen, desnoods halve dagen werken of stoppen.
k was met 29 weken gestopt omdat k ook een navelbreuk had en overspannen dreigde te raken ivm examens en verhuizing
als ik jou was zou ik even de vk bellen, en aangeven dat het geen blaas ontsteking is. vooral als je er ook wakker van hebt gelegen zou ik het zeker wel even aan haar voorleggen. als ze dan adviseert niet te gaan werken zou ik dat advies toch maar opvolgen.
Oei... wij zijn ook bezig met een huis en er zit ook een verhuizing aan te komen, probeer het zoveel mogelijk van me af te zetten maar is best lastig, brengt toch een hoop toestanden en zorg met zich mee. Op de één of andere manier heb ik zelf wel het gevoel dat wanneer ik op mijn werk ben het juist beter van me af kan zetten. Bovendien heb ik kort geleden goedkeuring gekregen voor extra verlofdagen die ik aan mijn zwangerschapsverlof mag plakken, en dan voelt het een beetje onterecht om me nu ineens ziek te gaan melden.
Meis, als je ziek bent, ben je ziek. Je moet in de eerste plaats aan je kleintje denken. Als de VK je adviseert rustiger aan te gaan doen, dan zou ik dat gewoon doen.
Hoi Annika, Waarschijnlijk toch indalingsweeen. Heb dat wat jij beschrijft ook al vanaf een week 30 ongeveer en heb er nu nog steeds last van terwijl mijn kindje al heeeeele maal is ingedaald (voorweeeen). Het is erg heel erg vervelend ik weet het. Leg het anders even voor aan je verloskundige. Groetjes Karin
Hoi Annika, Wat jij hebt, heb ik ook alleen niet de hele dag, het komt en het gaat. Af en toe flinke scherpe steken vanonder. Ik kan me gelukkig heel goed ontspannen, doordat ik de ademhalingstechnieken die ik op yoga heb gehad heb toegepast, kon ik de pijn wegademen. Ik denk dat de indaling van het kindje hiermee te maken heeft, want sindsdien heb ik ook het gevoel dat mijn kleine frummel lager ligt. Ik weet het ook niet zeker maar ik moet volgende week naar de vk en vraag het haar wel voor het zekerste. Ik hoop dat het wat minder voor je wordt, want de hele dag menstruatieklachten is ook niet fijn. Groetjes Monique76
Hoi Monique76, Mijn verloskundige vroeg dat inderdaad wel aan mij => of het komt en gaat , maar dat heb ik dus niet, het is eerder een continue gevoel wat op op sommige momenten wat erger is. Uit het verhaal van de verloskundige begreep ik dat wanneer het komt en het gaat, dat het kan wijzen op voor- weeën. Ik heb toevallig gister zwangerschapsgym gehad en heb mezelf ook bedacht dat ik daardoor juist misschien meer last heb? Teveel bewogen ofzo.... Ik ben momenteel op mijn werk en voel me wel rustig, ik ga het weekend rustig aandoen en kijken hoe ik me voel, volgens de verloskundige moet het na het weekend wel weer beter gaan en zo niet, toch stoppen met werken of halve dagen.