Wat dacht je van de sites met geboortekaartjes zelf? Zoek op geboortekaartjes in Google en je hebt een lijst met treffers. Anders zoeken op geboortegedichten. Of ga langs bij de drukker en blader daar de tientallen boeken door voor inspiratie. Succes! Groetjes Suusje
even googlen, want er zijn best veel sites. maar iets origineels vinden vond ik best moeilijk. en in de boeken van de drukker staan ook leuke. en bij onze vk hangen altijd kaartjes waar ik ook leuke dingen in zie staan. en je kan het natuurlijk altijd een beetje aan passen. succes
Misschien is deze leuk? Op 20 dec 2006, ja het is echt heeft mama mij de huur opgezegd Vanaf nu is het uit met de pret en slaap ik in mijn eigen bed! S6
Die tekst heb ik hier ook liggen om op de kaartjes te laten zetten. Ik vond dat echt de leukste die ik tegenkwam tijdens mijn gedichtenjacht. grappig
Ik had 2 regeltjes die ik zelf had verzonnen, namelijk "zo lief, zo klein, zo groot kan een wonder zijn'
Wij hadden ook een korte hoor, maar wij zijn allebei niet zo gedichterig. Om een lang verhaal kort te houden.... Hier ben ik dan ! Groetjes Anita