Geboortekaartjes.nl En op de 9maandenbeurs is er een hele geboortekaartjesplein. Misschien kan je daar ook een kijkje nemen.
wij hebben kaartje via kaartje2go.nl Super service, mooie kwaliteit en niet duur. Ik vond het wel leuk om op geboortekaartjes.nl dingen uit te proberen. Dan kom je er ook achter welke stijl je het leukste vind.. succes!
Hier goede ervaringen met geboortekaartjes.nl, voor de tweede gaan we t kaartje ook weer daar bestellen.
Ik heb net vandaag een proefdruk gekregen van geboortekaartjes.nl en vind de kwaliteit erg goed! Zeer waarschijnlijk gaan we dat kaartje nog iets aanpassen en ze dan daar bestellen
Wij hadden ook kaartje2go.nl Was er ook heel tevreden over! En ten opzichte van de andere sites de goedkoopste! Vriendin heeft er ook het geboortekaartje laten maken. Totaal anders als de onze maar ook een supermooi kaartje!
Wij hebben een paar weken geleden een gratis proefkaartje ontvangen van kaartje2go en vind het erg mooi ook de kwaliteit dus wij gaan deze zeker bestellen.... Hadden eerst ook een leuk kaartje gezien bij baby-cards...Zijn ook niet duur.
Op locomix.nl staan hele bijzondere kaartjes. Puzzelkaarten, kaarten die uit de envelop springen. Echt heel gaaf!!!
wij gaan naar de plaatselijke drukker. Lekker oudewets boeken halen om iedeeën op te doen. En natuurlijk ook daar bestellen.
geboortekaartje heb ik ook bij de drukkerij in de buurt boeken gehaald en lekker op het gemak doorgeblader. Maar met kaartje2go.nl heb ik ook hele goede ervaringen. D'r verjaardagsuitnodiging toen ze 1 werd daar laten maken en de kerstkaarten ook laten maken. Echt super snelle goede service.
Hoi, Ik moet over een aantal weken bevallen en bij ons eerste kindje hebben we het kaartje zelf gemaakt bij geboortepost.nl. Wel tevreden qua prijs kwaliteit, maar lastig te maken. Een echte aanrader, en zeker niet duur, is www. hipdesign.nl Daar heb ik nu een fantastisch kaartje gemaakt, vind ik zelfhaha. En we hebben de proefdrukken binnen en het is zo'n mooie kwaliteit. Ga even op hun website kijken. Hun klantenservice is ook perfect!
Ik vond het bewerkingsprogramma van kaartje2go heel erg fijn, en toen we daar een mooi kaartje vonden kon ik daar heel gemakkelijk mee werken. Later met geboortekaartjes.nl nog wat geprutst, maar dat vond ik toch wat onhandiger! En dit was een erg leuk kaartje, dus ja.. De proefdruk hebben we net binnen en is ook erg leuk!
kaartmix.nl liefleukeneigen.nl ogeltje.nl en inderdaad geboortekaartje.nl en kaartje2go.nl vind ik ook leuk. Succes!