Hoi hoi Wordt de laatste tijd gek van mezelf !!! Heb het gevoel dat ik heel veel verkeerd heb gedaan!!!!!!!! Voor de wieg altijd 3 setjes beddengoed! Voor ledikant 1 laken en 1 koeka duo deken! 2 hoeslaken! Is dat te weinig? Ik droog het snel en doe het er weer op ! de deken klop ik meestal uit is dit voldoende? In de wieg altijd 1 deken katoen en lakentje!! Ik denk nu elke keer dat het misschien veel te weinig is.... Heb 1 aankleed kussenhoes gaat op zich goed!! Had voor het begin 5 setjes gekocht dacht eerst even kijken wat ik allemaak krijg....voel me daar nu rot over !! Iedereen vind het juist leuk om te kopen!! Had rompertjes mouwloos en korte mouw en baby in de winter geboren ! Doen jullie dit ook? En op foto,s en derg. heeft mijn zoon nooit omslagdoek om ik vergat het vaak!! Hij was wel 8,5 pond en goede temp. maar toch!!! Ik word echt dol van heb het idee dat alles verkeerd is en dat anderen het perfect doen!! Herkennen jullie dit?
Niemand doet het perfect. Het gaat er om dat je het zo doet als voor jezelf goed voelt. En als het goed gaat, dan gaat het goed, toch?
Als je zoontje al 15 maanden is, en jij het altijd prima rondkreeg met 1 laken en 2 hoeslakens, dan is dat toch prima! Ik heb 3 hoeslakens, er zitten er ook weleens 2 tegelijk in de was namelijk. En 3 aankleedkussenhoezen was in 't begin nog te weinig met spuitluiers en spuugbaby, maar nu ligt er soms weken dezelfde op. Maar als jij je al die maanden al red met wat je hebt, dan is dat toch hardstikke prima? Of je een goede moeder bent of niet hangt niet af van hoeveel beddegoed je hebt hoor En wat betreft je foto's over de omslagdoek, niet elke baby en niet elke moeder is hetzelfde. Zo hoorde ik iedereen over hoe onmisbaar een wipstoeltje is, maar ik heb hem bijna nooit gebruikt eigenlijk....