baby looney tunes???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door samantha1985, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Hoi dames...

Ik wil voor onze tweede zoon een baby looney tunes kamer gaan maken...
    Hiervoor heb ik al lekker op internet gekeken maar kwam neit echt ver... we hebben wel wat behang gezien en we gaan ook ene fotobehang maken...
    maar ik kan nergens spullen vinden zoals gordijnen van looney of een lamp enz...

weten jullie misschien waar je al die dingen vandaag kan halen want waar ik allemaal kijk zit niet bijzonders bij en moet echt van baby looney tunes zijn dus niet looney tunes maar echt de baby versie ervan....

dank ej wel voor de tips..

2. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ik ben even gaan snuffelen voor je en kwam de volgende dingen tegen:

- Leuke zitzak, niet echt baby maar denk wel erg leuk? Huis en Wonen: Disney zitzakken en Looney Tunes zitzakken

Nadeel met dit thema is dat ik alleen buitenlandse webwinkels vinden kan. Maar mocht je hier geen problemen mee hebben:

- Baby looney tunes mobiel: Baby Looney Tunes - Musical Mobile ? Walmart.com

- Baby looney tunes luierzak: Baby Looney Tunes Nature Fantasy Diaper Stacker - Walmart.com

- Baby looney tunes artikelen: looney tunes - Walmart.com

- Baby looney tunes, voor je stopcontacten. Grappig: http://www.amazon.com/Looney-SYLVESTER-OUTLET-Switch-switchplate/dp/B004CBARNS/ref=sr_1_7?s=toys-and-games&ie=UTF8&qid=1338725088&sr=1-7

- Baby looney tunes, over je lichtknopje: http://www.amazon.com/Looney-Tunes-Single-Switch-switchplate/dp/B0046NSOXC/ref=sr_1_2?s=toys-and-games&ie=UTF8&qid=1338725088&sr=1-2

- Baby looney tunes stickers ter decoratie? Amazon.com: Baby Looney Tunes Jumbo Stick-Ups: Toys & Games

- Baby looney tunes lamp: Baby Looney Tunes Nightlight Lamp, Baby Looney Tunes review | buy, shop with friends, sale | Kaboodle

Zo, heb je even wat te bekijken :)

3. samantha1985

hey dank je ik had idd ook wat .com site gevonden maar das altijd he met amerika heb je veel meer dan hier in nl belgie of duitsland... maar aan die laatste site had ik nog niet gezien en dat lampje vindt ik zeker leuk laat het straks ff aan me vriend zien...

heel erg bedank heb er zeker wat aan...

4. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ja indd, jammer is dat.... Zeker met dit soort thema's krijg je dat probleem vaak. Maar daarom des te leuker dat jullie hiervoor gaan!

Ja he, die lamp vond ik ook al zo leuk!
    Je vriend vast ook wel ;)

Laat je foto's zien als je kamertje klaar is? Ik ben zo benieuwd....

5. samantha1985

ja ik ben iemand die niet zo van strakke baby/kinderkamer hou...
    vindt het leuker als er een thema in zit wat ook echt voor kinderen bedoelt is..

zoals bij onze eerste zoon hebben we winnie the pooh kamer echt heel gaaf ook...
    en om nou bij deze ook een winnie kamer te maken vinden we niets...
    we zaten ook eerst te danken aan mickey mous, cars, jungle enz enz maar de meeste thema's die in ons op kwamen dacht ik echt zo van ja maar dan krijg je ruzie met jay want die is er ook stappel gek op....

en opeens zag ik een kleurboek dus dag ga ff lekker kleuren met de kleine en opeens stonden daar allemaal looney tune baby's in dus dag gelijk tjakka we hebben een thema...

maar om helemaal in amerika te bestellen vinden wij niet erg... we moeten alleen wel zo snel mogelijk doen want je weet nooit hoelang zo pakketje onderweg is... aangezien ik al 22 weken ben...

maar zodra de kamer af is plaats ik een foto....

de kamer word zowiezo blauw met groen en dan met looney...
    zelf ik ben benieuwd hoe het gaat worden maar dat komt allemaal goed...

6. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ja, dat is ook veel leuker. Een thema. Van ons is disney in het algemeen. We kunnen niet kiezen haha. Zo komen de 7 dwergen voor, winnie de poeh met aanhang ;), donald duck en aanhang, knabbel en babbel... wil nog tinkerbell en minnie mouse dingetjes. Komt zeker goed.

Heb je toevallig een fotootje van je eerste kindjes winnie de poeh kamer? Lijkt me leuk om te zien. Zeker omdat deze mama-in-spe gek op winnie de poeh is haha.

Leuk dat jouw zoontje ook zo'n disneyfan is! Hoop ons meisje straks ook :)

Wat betreft het shoppen in Amerika. Ligt geheel aan de webshop. De 1 kan heel snel zijn, ander duurt overdreven lang, zo is mijn ervaring. Heel goed dus dat je nu al kijkt daarvoor!

Succes !!

7. samantha1985

wij hebben foto's van de kamer maar die zitten in de album dus moet ik ze inscanen maar dat zal ik van de week wel ff keertje doen...

wij hadden groen behang met winnie the pooh dingen op de muur.. blauwe winnie the pooh gordijn en een wolkenlamp. en dan de rest aangekleurt ook met groen en blauw...

ja je weet nooit hoelang het duurt dus daarom lekker vroeg shoppen dan heb ik het altijd optijd in huis...

8. samantha1985

hier heb ik de foto's gevonden..

9. samantha1985

en hier nog 2 in1 foto..
    het was wel een heel klein krap kamertje hihihi

10. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Wow, indd een klein kamertje. Maar wel heel erg gezellig gemaakt! En die gordijnen, wow! :D Leuk!!

11. samantha1985

die heb ik ooit gehaald bij jysk geloof dat ze toen 20 euro waren bij elkaar...

12. samantha1985

ik wou je even zeggen dat we toch afzien van looney tunes wat best wel erg is want vond het een leuk thema. maar de levering duurt te lang om voor de 7e maand klaar te zijn... dus we hebben besloten om een woezel en pip kamer te gaan maken...

13. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ook heel erg leuk!! Zou ik ook zomaar voor kunnen gaan :D Succes!

14. samantha1985

ja anders weet ik echt geen thema... en vindt het heel jammer van die looney maar helaas is het niet anders...wij gaan zo na centerparcs en gelijk ff neuzen of ze daar al wat leuks hebben hihihi..

15. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Woezel en pip is heel leuk :D
    Veel plezier meid! Geniet lekker van je vakantie... lekker hoor

Deel Deze Pagina