Hallo, Ik ben nog steeds opzoek naar een (betaalbare) maxi cosi. Die netjes, schoon en veilig is. Het liefst met een voetenzak. Heeft iemand er een liggen?
Wij willen van de week onze maxi-cosi op marktplaats te koop zetten We hebben de maxi cosi pebble steel grey 2011 model. Voetenzak hebben we helaas al verkocht. Er zit een regenhoesje bij en spiegel voor in de auto. Bij interesse kan je een PM sturen. Groetjes
Vast een open deur, maar op marktplaats staan ze echt voor een prikkie (als je geen bezwaar hebt tegen 2ehands).
Ik kijk echt op marktplaats. Elke dag weer. Ik heb ook al geboden op zoveel. Alleen hoor vaak niets van hun terug. Of ze willen er gewoon te veel voor hebben, wat buiten mijn budget is.
Ik heb 2 maxicosis cabriofix te koop, met voetenzak, verkleiner, zonnekap etc. maar ik verkoop ze ook los.... PB maar
Ik heb er hier nog 1 staan...is een iets ouder model maar wel helemaal goed, met voetenzak en verkleiner. Met een soort van giraffenprint. Je mag hem zo hebben, maar ik woon wel in Brabant...
Ik heb hier ook nog één staan. Ook een wat ouder model, geen voetenzak, wel een verkleiner. Ik woon in Lelystad.