dag dames, heb een vraagje, sinds vorige week houd ik vocht vast bij de enkels en voeten. Heb er geen last van maar heb het voeteneinde van het bed omhoog gedaan en de hakkenschoenen maar in de kast gegooid. Zijn er meer dames die dit zo vroeg al hadden, en moet ik mij zorgen gaan maken. groetnis, jikke
Ik denk dat het een combinatie is van zwanger zijn en het warme weer van de afgelopen dagen. Ik had nog nooit dikke enkels gehad en afgelopen weekend had ik voor het eerst dikke pootjes. Ik verwacht dus ook dat het komende week wel weg zal trekken.
Jep komt van het warme weer van de afgelopen dagen Had het bij mijn dochter ook, welliswaar wat later in de zwangerschap (2005) maar nu ook eerder Veel waterdrinken en niet te veel staan, en met de beentjes omhoog jessica
Hoi Ik heb er sinds 2 weken ook last van,dit heeft mede temaken met mijn beroep ik sta de hele dag. Ik probeer onder werktijd zo af en toe mijn voeten te koelen in een badje met koud water. Voor s'nachts heb ik onder mijn matras 2 kussens liggen,s'morgens valt het dan nog wel mee met mijn enkels. Maar vorig weekend was het wel helemaal erg met die warmte hihi maar alles voor het goede doel he. Voor de dames die nog de zomer door moeten veel succes.