Vermoeid

Discussion in 'Zwangerschap' started by saartje27, Apr 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik ben al een paar dagen zo ontzettend moe. Moest me zelf vanmorgen gewoon dwingen om naar mijn werk te gaan. Kan de hele dag wel slapen als die mogelijkheid er is. Lig er 's avond rond een uurtje of 21.00 al in.

Groetjes

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hier ook nog steeds moe hoor. Vooral rond een uurtje of 3 is het worstelen om mijn ogen open te houden en voor 11 uur ben ik in slaap gevallen.

3. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Hoi,

heel herkenbaar. Zelfs na een goede nacht sta ik nog moe op. Maar meestal gaat dit rond de 16 weken wel weer over en krijg je weer wat energie. tot die tijd mooi je rust nemen.

4. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Is inderdaad heel normaal dat je heel erg moe kan zijn in je eerste tremester van je zwangerschap.
    Neem de rust!
    In de 2de tremester krijg je energie weer terug, maar in de 3de kan het weer toeslaan.
    Ook omdat je dan al flink aangekomen ben word het allemaal veel zwaarder.

Groetjes Anna

5. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

Jan 22, 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Nou ik ben over de 20 weken en ook ik ben nog steeds moe!
    Meestal idd rond 3 uur ga ik al gapen. En lig er altijd rond 21.00 of half 10 in.... langer red ik het echt niet... terwijl ik dat hiervoor wel kon.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

bij mij was het tot week 14 staande slapen desnoods. en inderdaad 2e trimester ging redelijk goed qua energie. maar nu slaat het weer toe. wat mij heel erg helpt is even een tukkie doen. als je werkt desnoods diect na het eten even een uurtje liggen. en dan savonds weer op tijd erin. dat doet mij goed.

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Bij mij is de ergste vermoeidheid er inderdaad bij ca 18 weken af gegaan. Helaas slaap ik moeilijk, dus het blijft lastig, maar door de extra energie die ik nu krijg, hou ik de dagen goed vol. Heb de laatste twee dagen zelfs weer goed geslapen en blaak nu van de energie.

Hou vol! Het komt vast goed.

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik ga er ook wel van uit dat het weer over zal gaan... :D
    Maar het is gewoon vervelend, zeker ook omdat er op mijn werk veel van me word gevraagd.

Bedankt voor jullie antwoorden/tips

Groetjes Vanessa

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    om 16.00 krijg ik een dut. dan krijg ik het ook heel koud. ik probeer dan als het gaat (meestal te druk) te slapen tot 17.00

s avonds ga ik tussen 22.00 en 23.00 naar bed maar dat deed ik vaak toch al

10. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Ik ben ook nog steeds erg moe en moet mezelf ook een schop onder mijn kont geven naar mijn werk toe. Ik geef les dus heb ook niet de kans om het even rustig aan te doen.

Sliep normaal pas rond 23.00 en nu gaat bij mij vaak om 21.00 het licht uit. Erg he! Hoop wel dat ik gauw wat meer energie krijg.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    @eva: ik geef ook ls op een middelbare school. even uitrusten is er niet bij. en als je je niet 100% voelt kun je beter niet gaan want dan ben je op de helft al afgebroken.

12. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Inderdaad en de kinderen houden echt geen rekening met je. Bij mij zijn ze juist drukker als ik moe ben. (kan ik ook veel minder hebben...)

Maar het valt me nu echt zwaar het lesgeven..

13. hier ook nog 1 die gek word van de zelf dat ze zo verschrikkelijk moe is
    ik hoop toch dat het snel over gaat
    misschien als van de week de zon lekker gaat schijnen dat ik weer energie er van krijg.
    maar het is niet leuk ik heb de hele dag echt geen puf om iets te doen

groetjes en laat de zon voor ons allemaal maar goed gaan schijnen
    patricia

14. Diana85

Diana85 Lid

Feb 13, 2007
    43
    0
    0
    Hoensbroek
    Hallo!
    Ik heb het s'nachts zo warm dat ik niet kan slapen en overdag dus nog eens extra moe.ik ben gewoon moe van het moe zijn en...ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZ.... :)

grzzzzz

15. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik ben ook zo heel erg moe. heb het helaas heel mijn zwangerschap al en nu wordt het alleen maar nog meer. Vond het erg jammer dat mijn 2e trimester dus niet zo vol energie was

16. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,515
    36,476
    113
    hier ook hoor, ben inmiddels al over de 20 week, maar ben bang dat het niet verbetert. Ik begin om half 8 en werk 40 uur, dus lig er 's avonds vaak al om half 10 in en dan nog ben ik de hele dag door moe, heel vervelend, maar niks aan te doen..

groetjes suus

17. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben nu de komende 2 weken minder aan het werk, dit op aanraden van de verloskundige, omdat ik zo vreslijk moe ben en omdat ik een erg drukke baan heb loop ik me gewoon voorbij.. Ook ben ik de hele dag door misselijk. Ik trok het niet meer, nu werk ik alleen de ochtenden en lig ik in de middag ruim 1,5 uur op bed. Maar 's avonds om 21.30 uur vertrek ik ook alweer naar boven... pfff... waar is die energie gebleven..

18. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Was ik net van de vermoeidheid af, moet ik nu om de 4u mijn weeënremmers innemen ipv om de 6u :(
    Bye bye nachtrust!
    De wekker loopt af, pil nemen, ff naar toilet, trug bed in, eer je dan in slaap geraakt: alwéér wekker! Grmbl...
    Ik word een zombie :)

Heb vanmorgen nog tegen m'n buurvrouw gezegd dat ik mezelf wat aandoe als ik een huilbaby krijg :p

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ben nu ruim 19 weken en ben nog steeds zo moe, ben vorige week ziek geweest en werk deze week weer volledig, heb ook een fulltime baan en zit veel op de receptie wat behoorlijk hectisch kan zijn. vooral 's middags is het moeilijk..

Share This Page