Gisteren stonden in de plaatselijke krant rouwadverties van één van de huisartsen hier. Ik schrok er echt van, hij was de vervangend huisarts van mijn eigen huisarts en heeft me een paar keer heel goed geholpen. Eén keer ben ik bij hem geweest voor een borstonderzoek en hij kon me gelukkig uit mijn angst voor borstkanker (ja ik ben nog jong, maar het zou kunnen) verlossen. En dat had hij op een hele prettige manier gedaan. Mijn man had van een collega vernomen dat hij zichzelf na het spreekuur in zijn spreekkamer heeft opgehangen. Ik werd er werkelijk even heel naar van... Ik wil het denk ik gewoon even kwijt, vandaar dat ik het hier post.
Bah zeg, wat een vreselijke manier om aan je einde te komen... Ik kan me voorstellen dat je daar van geschrokken bent !
Ik had het ook gehoord.. familie woont daar en het was hun huisarts ook.. Zij waren er ook helemaal van ontdaan..
zo heeft mijn tandarts zich jaren gelee beroofd van zijn leven dan sta je idd wel even vreemd te kijken
Ja heb het ook eens meegemaakt.. ik liep stage in een verzorgingshuis en de arts die daar vaak de visites deed heeft zichzelf ook opgehangen. Later toen ik mijn diploma had en ik ergens werktte heeft een collega van me hetzelfde gedaan....pffff