waar hebben jullie je geboortekaartjes besteld? wij willen graag een 3 of 4 luik kaartje met een foto op de voorkant ik ga deze week eff een paar drukkerijen af om te kijken wat de prijzen ongeveer zijn. Maar ben wel benieuwd wat jullie kwijt waren
Kaartmix.nl was voor 60 kaarten rond de 200/250 kwijt? Ik weet het niet meer precies uit mijn hoofd. We waren erg tevreden met de site en levering.
Ik heb zelf een kaartje bij een plaatselijke drukkerij ontworpen, kost me iets meer dan 100 voor 50 kaartjes.
Wij hebben de kaartjes bij een boekhandel geregeld. Kan vandaag de proefdruk ophalen . Wij zijn in totaal 185 euro kwijt voor 50 kaartjes, incl postzegels, enveloppen, sluitstickers en etiketten.
Ik had ze van koningkaart. Prijs weet ik niet meer maar was 1 van de goedkopere. En super mooie kwaliteit! Heb via internet verschillende proefafdrukken besteld. Sommigen waren vreselijk dun.
Wij hebben gekeken op internet en omdat ik er niks van snapte toch maar langs de drukker gegaan (die bleek achter ons huis te zitten) en daar was het veel goedkoper en duidelijk..
Bij de eerste 2 bij de plaatselijke drukker besteld. Laatste keer bij kaartje2go. Met beide goede ervaring. Papierkwaliteit bij de plaatselijke drukker is mooier (dikker/steviger) dan van kaartje2go, maar prijs bij kaartje2go was volgens mij ook zo ongeveer de helft van de prijs bij de drukker, dus dan mag het papier ook wat dunner zijn. Vond het papier bij kaartje2go overigens ook niet slecht, maar gewoon iets dunner. Verkijk je bij een plaatselijke drukkerij niet op de drukkosten. Bij bijvoorbeeld kaartje2go zitten deze kosten bij de getoonde prijs per kaartje in. Bij een drukkerij betaal je een vast bedrag met daar bij nog extra als er bijvoorbeeld een naam of datum op de voorkant moet of als je gekleurde inkt wilt. Volgens mij was ik voor 90-100 kaartjes bij de drukker rond de 200,- kwijt en bij kaartje2go 100,-
Even nagekeken. Beide keren 90 kaartjes. Bij drukker ca 218,- en bij kaartje2go 127,-. Bij kaarte2go zijn alle kaartjes even duur. Bij de drukker zit er nogal verschil in prijs (maar hadden niet de duurste kaartjes).
Heb eeb superkaartje gezien bij het uilennestje. Wacht nu een proefkaartje af. Erg fijn, welke kaart je ook kiest,vaste prijzen en fijn mailcontact.
ik ben gister de hele dag op pas geweest voor van alles, en vergeten langs de drukkers te gaan lekker slim, dus dat word vandaag dan
Eerste keer bij de drukker, Tweede keer via www.Youngart.nl Nu via www.Lillybird.nl (dit is het goedkoopst, en voor nu het leukst, vinden wij dan...)
Wij zowel bij onze eerste als bij deze de kaartjes bij geboortekaartjes.nl 50 kaartjes voor zon 180 euro