Wij hebben onze kaartjes uiteindelijk ook via geboortepost.nl gemaakt. Inderdaad niet duur en ik kon er mooi mijn eigen ontwerp maken.
Ik wist dat we een meisje kregen en hield niet van kleuren. Dus het zou zo wie zo een zwart witte worden. Wij kozen er eentje met een roze strikje erop ( moest er wel zelf opgeplakt worden maar was zo gebeurd. De keuze was nog vrij snel gemaakt maar het was super moeilijk.
ik heb expres maar 2 boeken meegenomen en ben ook niet meer verder gaan kijken. na 3 wk had ik 2 kaartjes en heb toen de gene genomen die het makelijkst is dus met zo min mogelijk werk achteraf. veel kaartjes krijg je in onderdelen en ik wilde me niet suf knopen naar de bevalling.
Wij hebben de kaarten besteld bij babygrafix.nl. We zaten tussen 2 kaarten die we helemaal geweldig vonden. Uiteindelijk gekozen door...iene miene mutte Gisteren de eerste druk op de mail gehad en we zijn hartstikke tevreden.
wij hebben bij de drukker een paar boeken gehaald en die bekeken daar vonden we 1 leuke tussen die is het uiteindelijk niet eens geworden want een tijd later zagen we een nieuw boek van een nieuwe collectie en daar stond er 1 in die we veel leuker vonden we waren er snel uit