Ik heb het kaartje ontvangen! Hartstikke leuk en vrolijk kaartje! Ik heb het voorkantje op mijn site geplaatst, uiteraard zonder verdere gegevens! Dankjewel!
Ik heb ook nog wel een geboortekaartje voor je die ik naar je op kan sturen, heb er 100 teveel gekregen omdat ze de foutieve maand op het kaartje gezet hadden. Maar voor jou verzameling maakt dat toch niet uit
Erg leuk. Spaar je enkel de echte kaartjes, of ook proefkaartjes waar tekst in staat? Ik vind het ook echt leuk om te kijken op je pagina. Leuk voor inspiratie haha want er zijn zoveel verschillende te krijgen dat ik kiezen wel lastig vind.
Ik spaar inderdaad alleen "echte" kaartjes Er zijn zoveel leuke kaartjes, de keuze word steeds lastiger vind ik! En dan ook nog maar te zwijgen over de prijzen haha!
Ja echt he. Een groot verschil in prijzen. Kaartje2go is redelijk goedkoop vind ik wel, en erg leuk en originele kaartjes daar.. Wellicht stuur ik je mijn kaartje tegen die tijd ook wel op... Alle gegevens stonden op je site toch?