Geboortekaartjes

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    tssssssss.. jaaaa hoor.. Wat een ongelofelijke zooi! (ze hebben toch niet op je oude adres afgeleverd he?)

    Sterkte, flinke brief schrijven en die geboortekaartjes, die liggen volgende week vast wel bij de mensen in de bus. Je had het graag wat eerder gewild, maar geen zorgen, de mensen vinden dat echt geen probleem.. Knufferdeknufknuf.
     
  2. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Jeetje dat is balen, wij hebben ze een dag erna kunnen versturen en inderdaad je wilt ze zo snel mogelijk de deur uit hebben.

    Hebben ze het adres nog gecontroleerd, misschien is het heel ergens anders afgeleverd. Heb ik pas gehad met een pakje van een leverancier, die had al eerder bij mij afgeleverd en nu bewerde tnt dat het postcode niet klopt, ze hebben het handmatig veranderd en is dus twee straten verder op afgeleverd. Gelukkig hadden die mensen begrip en kwamen het bij mij afleveren. Ik heb meerdere malen gebeld en ze beweren nu nog dat mijn postcode niet klopt :confused: , weet zelf toch wel wat mijn postcode is.

    Nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje,

    groetjes
    conny
     
  3. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nou zeg belachelijk!

    Die bezorgers van TNT sporen ook niet helemaal hoor.
    Die schrijven maar gewoon wat op.

    Ik vind dat TNT idd voor de kosten op moet draaien, wat een ellende!

    Linda
     
  4. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    nah, jeetje zeg niet normaal.
    Een excuus is toch wel het minste wat je kan doen...
    en terecht dat jullie tnt voor de kosten laten opdraaien !
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb Cards en Cards nog even gebeld naar welk adres ze het verstuurd hebben (de eerste zending dan), en deze is naar ons nieuwe adres verstuurd, dus daar ligt het niet aan....

    Erwin heeft nu het vermoeden dat de chauffeur ons huis gewoon helemaal niet heeft kunnen vinden, zelf een handtekening heeft gezet en het pakket ergens gedumpt heeft...... Er is in ieder geval nu een onderzoek lopende, en maandag ga ik weer eens bellen naar TNT.

    Maar ja, nu heb ik dus ook nog dat er vandaag een pakket met mijn nieuwe telefoon bezorgd moet worden, en volgens track en trace is de chauffeur onderweg, maar ik heb er nu dus een hard hoofd in......

    TNT, *^&^%*&^$&^%#&^$# !
     
  6. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi, had ik even geluk.
    Mijn schoonvader is zelf drukker en ik had ze dezelfde morgen nog in huis en dezelfde dag ook nog verstuurd

    Gr.
     
  7. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    is het pakketje aangetekend verstuurd? dan moet de postbode namelijk het formulier kunnen overhandigen waarop er getekend zou zijn.
    is het ook niet bij de buren afgeleverd? zo'n postbode hadden wij, pakketje naar de buren, maar geen briefje in de bus dat we het daar konden ophalen, dat moesten we maar ruiken.... :(
     

Deel Deze Pagina