Geen idee of het hier goed staat, indien van niet,sorry ! Maar ik vroeg me af waar jullie je kaartjes vandaan hebben gehaald? Dus hebben jullie leuke links? Plaats ze hier !
bij onze 1e: Zelf kaarten maken óf een kant-en-klare kaart kiezen! | Poobies.nl en nu denk ik bij www.kaartje2go.nl
Zo gaaf! Het is dat wij het geld er niet voor hebben anders had ik het wel geweten. Ik ben verliefd op eigenlijk alle kaartjes die ik daar heb gezien
Wij hebben hem zelf ontworpen en laten ze drukken bij een drukkerij! Helemaal naar je eigen smaak en scheelt enorm veel geld voor dezelfde kwaliteit!
Wij hebben onze kaartjes laten ontwerpen door Angelique Lemmens (google maar eens). Kost wat, maar onze dochter en de aankomende baby hebben wel beiden een unieke kaart. Ben er superblij mee!
www.hippe-geboortekaartjes.nl Veel keuze en leuke kaartjes! Wij hebben een eenling kaartje van AnetIllustraties laten aanpassen naar een tweelingkaartje en ze hebben ons hierbij supergoed geholpen! Erg blij met ons unieke kaartje
Wij gaan er eentje van tadaaz.nl doen denk ik. Onze andere optie is er zelf eentje maken en laten drukken door kaartje2go zoals we ook bij onze andere zoon hebben gedaan (maar dan moet ik denk ik wel opschieten ).
www.hippe-geboortekaartjes.nl Hier gaan wij het kaartje bestellen, vond het erg makkelijk om het kaartje aan te passen via deze site. Proefdrukken besteld en erg tevreden over. Ik dacht hetzelfde kaartje ook gevonden te hebben bij kaartje2go maar toen de proefdruk binnenkwam was het verschil wel erg duidelijk te zien. Vind het ook een voordeel bij hippe geboortekaartjes dat je de achterkant van het kaartje ook kan bewerken, hier gaan we ons adres zetten.
Gizzie Dat is zeker leuk een unieke kaart. Hele mooie kaartjes voorbij zien komen! Onze zoon is veel te vroeg geboren, hadden nog geen kaartje en door de omstandigheden vonden wij het eigenlijk ook niet heel belangrijk. Hebben een hele simpele kaart gedaan. Als hij naar huis mag dan willen we hele mooie kaartjes gaan versturen omdat we dan echt iets te vieren hebben. Moeten nog kaartje uitzoeken, maar heb zeker hele mooie ideeen voorbij zien komen.
Hier ook via www.hippe-geboortekaartjes.nl uit de serie van Luckz. Hele mooie kwaliteit en makkelijk veel aanpassingen kunnen doen. Alles was snel binnen, echt een aanrader!