Ik zoek me suf naar een newborn setje, maat 56. We hebben een setje maat 50, maar nu dus nog eentje een maatje groter. Je weet maar nooit. Het lukt me alleen niet om echt iets leuks te vinden, dus als iemand nog tips heeft? Heb al op meerdere sites gekeken, waaronder Dirkje, Zarah, Next etc. Ook in de winkels nog niets leuks gezien. Wat zoek ik: - bij voorkeur compleet setje of mutsje bij te kopen - zonder voetjes, losse sokjes uiteraard wel welkom - niet al te donker, maar met blauw of andere kleur is prima Ben benieuwd!
Ik ga even die site bekijken Tika. mamachantal, denk dat ik op de verkeerde sites kijk, maar ga nog even specifiek kijken bij die merken. Of ik heb zo'n moeilijke smaak.
Name it is ook nog leuk! Z8, lucky no7 (zijn wel wat duurder vind ik) Feetje, prenatal heeft nu allemaal net nieuwe baby newborn kleding wat ook erg leuk is!
Noppies heeft zo'n enorm leuke jongens newborn lijn! Ik ben helemaal verliefd op die wit/licht blauw gestreepte overslaghemdjes en truitjes. Eventueel in combinatie met een grijs broekje.... Ik zou het wel weten hihi
Ik vind dat de een super schattig setje bij de hema hebben met sterren erop, los bij elkaar te kopen met wit broekje, mutsje en slofjes. Hij staat ook in het jongens uitzet topic. Volgens mij had frommel hem gekocht
Baby cadeau - Outlet online bij de Bijenkorf Bijenkorf heeft nog wat uberschattige pakjes in de aanbieding.
Ze hebben een webshop keurmerk dus dan moet het goed zijn lijkt mij? En er staan ruim 1200 beoordelingen onder aan de site
Z8! Die heeft echt ontzettend leuke pakjes, vooral boxpakjes. Noppies is ook geweldig, deze valt alleen wel ontzettend klein. Maatje 56 viel hier als 50, maatje 50 van z8 juist weer als 56