Hij wil niet weten wat het wordt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

    Anique Niet meer actief

    Ik heb gisteren met mijn man een meningsverschilletje gehad, ik zou namelijk wel graag willen weten wat het geslacht van het kindje is voordat het geboren wordt, en hij wil het echt NIET weten. :(
    Kennen jullie dit probleem? Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.
     
  2. Samama

    Samama Niet meer actief

    Mijn vriend wil het ook niet weten wat het is en ik heb me uiteindelijk daarbij aangesloten. Het is heel spannend om op dat moment te horen wat het is, maar na een dag ben je er ook aan gewent en dan is de hele verrassing eraf. Wij hebben een neutraal kamertje en voor allebei al een naam, dus ik wil het ook niet weten. Heb me bij hem aangesloten. Dan blijft het voor ons ook nog een verrassing tot aan het eind.
     
  3. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ja hier ook! We hebben het er veel over gehad voordat ik zwanger was. Nu het zover is hebben we het onderwerp nog vermeden ;) Dus ik ben ook benieuwd naar de andere!
     
  4. Anique

    Anique Niet meer actief

    Ja ook daarom zou ik het dus WEL willen weten, ik zou namelijk wel heel graag echte jongetjes en meisjeskleding willen kopen. vind ik juist wel leuk.

    Voor allebei hebben we al verschillende namen bedacht.. nog niks besloten, maar voor de naam nou ik het ook niet vantevoren hoeven weten...
     
  5. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    dat is idd lastig!

    wij wilden het allebei wel weten en hoorden het dan ook met de 20 weken echo.
    om dan even terug te komen op de opmerking dat de verrassing er na een dag af is, als straks je kleine geboren is is toch ook de verrassing er niet na een dag af.
    kan alleen voor mezelf spreken maar wij zijn tot op de dag van vandaag erg blij dat we het weten en ben nog steeds erg benieuwd naar ons frummeltje. onze vreugde is er absoluut niet minder om!

    moest dit heel even kwijt.

    maar om even op het topic terug te komen, misschien dat ze het geslacht op een briefje kunnen schrijven en dan kunnen jullie altijd nog beslissen wat jullie doen! hopelijk komen jullie er samen uit!

    liefs joyce
     
  6. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het heeft allebei wat denk ik..het wel of niet van te voren al te weten. Ben ook van mening dat de verrassing niet minder is straks hoor (wij weten het ook).
    Maar wij hadden wel afgesproken...als 1 van ons het niet wilde weten, dan helemaal niet. Ik zou bv mijn mond niet kunnen houden tegen mijn partner en andersom zou ik het gewoon niet leuk vinden.
    Optie om het op een papiertje te laten schrijven en in enveloppe te doen...kan natuurlijk ook.

    Veel succes, Eva.
     
  7. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Eerst wilde ik het niet weten en mijn vriend wel.
    Later ging mijn vriend ook twijfelen.
    Op het moment van de 20 weken echo hadden wij zo iest van ok
    vertel het dan maar.
    Maar helaas ze konden het ons niet vertellen :confused:
    De kleine lag er niet goed voor ...hihihihihhihi.
    Nu weten wij het nog niet. :)
     
  8. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mijn vriend die wilde het in het begin niet weten, maar nu wel heel graag. Wij willen niet allemaal neutrale kleertjes en dingetjes hebben. Maar echt een beetje voor jongen of voor meisje.
     
  9. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mij maakte het niet uit en mijn man wil het niet weten.
    We hebben daarom besloten het als verrassing te houden.

    Ik ben wel van mening dat als 1 van beiden het niet wil weten, je dat moet respecteren.
    Ik bedoel.. Het is ook zijn kind en voor hem is het net zo belangrijk als voor jou.. Als het andersom was, dat jij het niet wilde weten zou je toch ook willen dat hij dat respecteerd?
    Over een paar maanden kom je er toch vanzelf achter? :D
    Wat is er nou leuker als na een geboorte de "surprise" van wat het is?!
     
  10. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Ik heb het bij mijn jongste ook gehad. Ik wilde heel graag weten wat het geslacht was, maar mijn man wilde het absoluut niet weten. Tijdens de pretecho heb ik dus duidelijk gezegd dat me man niet het geslacht wilde weten maar ik wel. Eerst heeft ze heel de echo uitgevoerd en toen moest mijn man buiten wachten en toen vertelde ze dat het een jongetje zou worden. Nou ik heb het al die tijd geweten en hij niet. Ik heb echt me mond kunnen houden, ik heb toen ook alle kleertjes en babykamer enzo neutraal gehouden. ik moest wel (hihi).

    liefs bahar
     
  11. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Bahar wat knap dat je dat kon! Ik zou me volgens mij echt verspreken.

    Mijn vriend wil het geslacht ook niet weten, ik zou graag weten of we een jongen of meisje verwachten. Kan ik lekker gericht gaan shoppen. We hebben dus besloten om te wachten tot de geboorte. Ik heb me er nu wel bij neer gelegt maar vond het tijdens de echo wel moeilijk want ik was zo nieuwschierig naar wat het zou zijn.

    Nog zo'n 15 weekjes en we weten het al. Succes met het maken van een keuze
     
  12. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi lizzie, ik dacht ook dat ik me zou verspreken en dat het me niet zou lukken. Maar achteraf vind ik het ook zo knap van mezelf (haha). Ik wist dus dat het een jongetje zou worden, maar mijn man zei zo'n 4 weken voor mijn bevalling, ik weet volgens mij aan jou houding en doen wat we krijgen. Dus ik in mezelf s..t nou weet hij wat het wordt en ik heb het niet goed geheim kunnen houden enzo. Terwijl ik alles neutraal had gekocht. zegt hij ik weet het bijna zeker dat we een dochtertje krijgen. Ik zeg nix zei ik toen, maar moest wel erg lachen in mezelf. tot echt na de bevalling dacht hij dus een meisje.


    liefs bahar
     
  13. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij wilden het absoluut niet weten, we kunnen al heel moeilijk ons mond houden dus dan hadden we het vast verklapt en we vinden dat het een verrassing moet blijven.
     
  14. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik heb mijn man meegnomen naar de winkels zo van nou zeg jij maar wat ik dan wel moet kopen wat leuk is :D en niet wit.... Toen is hij overstag gegaan... Maar de kleine wilde het ons niet laten zien dus we weten nog niks!
     
  15. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Wij hadden dat probleem ook, mijn man wil het niet weten en ik wel !
    Maar ik heb we hadden al voor dat ik zwanger werd afgesproken dat als een van ons het niet wil weten dat dan de ander het ook niet weet.
    Toen het moment daar was en de verloskundige vroeg of we het wilde weten zei ik ja, en mijn man zei ik weet het niet, dus toen heb de verloskundigen maar besloten dat we niet weten of we een zoon of dochter krijgen, vind het eigenlijk wel spannend zo !
    Ik hoop dat jullie eruit komen !

    Gr. Chantal
     
  16. Anique

    Anique Niet meer actief

    Ik denk dat ik dan inderdaad zijn mening hierover maar respecteer.
    ik heb soms al een beetje het idee dat hij zich een beetje "buitengesloten" voelt omdat ik nu eenmaal het baby'tje draag.

    Laat ik dan deze keuze van hem accepteren en wachten tot na de bevalling.. zal wel heel moeilijk worden.. maar ik wil natuurlijk hier ook geen ruzie om enzo, en dat hij het dan minder leuk vind ofzo. Dat wil ik niet. Ach en zo belangrijk is het ook niet. Als het maar gezond is, ontzettend cliché, maar ook ontzettend waar!
     
  17. knor2007

    knor2007 Actief lid

    12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,ik heb het zelfde.
    maar wij hebben er gewoon voor gekozen als zij verteld wat het wort dan loopt hij naar buiten.
    of ik neem iemand anders mee
     

Deel Deze Pagina