Hoi meiden, Ik was online opzoek naar een babyfoon met camera aangezien onze dochter in de meest vreemde & enge houdingen in slaap valt en er vervolgens helemaal verstijfd en overstuur wakker wordt... Omdat ik niet steeds op en neer wil lopen naar haar kamer om haar te checken, besloten een babyfoon met camera te nemen.. Tijdens mijn zoektocht kwam ik IP camera's tegen die zoals gezegd wordt, als babyfoon gebruikt kan worden? Hebben jullie daar ervaring mee? Heb je dan zowel beeld als geluid of beeld alleen? Het is heel lastig een goede & betaalbare babyfoon te vinden & deze zijn wel redelijk betaalbaar Heb trouwens ook op mp gezocht, maar geen advertenties bij ons in de omgeving gevonden helaas...
ik vond het bij dl zonde van mn geld. het beeld kwam zelden goed door dus terug gebracht en geruild voor een gewone babyfoon. sm heeft er ook 1 gehad van betere kwaliteit maar was er ook gauw klaar mee. ik en sm hadden beeld en geluid camera's
hmmmm zo'n vermoeden had ik al... Bedankt voor je reactie Ik ga opzoek naar een gewone babyfoon met camera!
Wij hebben er ook één en vinden het ideaal.. Een app op de telefoon geïnstaleerd en iedere keer als de camera beweging ziet dat stuurt hij een e-mail. De gevoeligheid hiervan kun je zelf instellen.. Via de app kunnen we beeld en geluid ontvangen.. Ook heb je hiermee veel verder bereik en zo kunnen we makkelijk eens een kopje koffie bij de buren drinken.