mijn dochter heeft al een tijdje pijn aan der been (ze heeft EDS bindweefselaandoening)..gisteren telefoon gekregen van de revelidatie arts , en vandaag moet ze al een echo en een foto van haar been en heup laten maken ...samen met het wachten op nod ..wordt het me allemaal een beetje teveel ik hoop dat er zo geen gekke dingen uit gaan komen ...sorry dit wilde ik ff kwijt greetz asjuh
Jeetje meis ik hoop dat alles verder alsnog goed is met je dochter, en ik wens je een succesvolle NOD!!
eds=ehlers-danlos syndroom een bindweefselaandoening, ...bindweefsel zit door heel je lichaam ....kenmerkt zich door ; extreem overbeweeglijke gewrichten snel blauwe plekken , slechte wondgenezing, een verwijde aorta (heeft zij is niet echt een kenmerk)... maar we weten al waarom ze zo`n pijn heeft ...blijkt dat ze een scheurtje in haar spier heeft in haar bovenbeen , dus moet ze meer in haar rolstoel en veel rust voor ons een meevaller greetz asjuh
dank je wel allemaal wat fijn dat jullie er zijn ... maare gekker kan het niet worden ... Kim gaat dus braaf met haar rolstoel buiten spelen rond half 7 , blijft ze met haar voorwieltjes steken in een stoeptegel , valt voorover met rolstoel en al ..boven op haar gezicht een snee boven haar oog ..helemaal dik tuurlijk en een gebroken duim is het resultaat ... hoe moet dat nou zei ze ...gescheurde spier in mijn boven been dus ik mag niet lopen en ik kan mijn rolstoel niet rijden want mijn arm zit in een mutellea ..damnz ik zou willen dat ik wat voor haar kon doen
Sjonge, asjuh, het lijkt wel alsof het niet ophoudt. Wat een pech voor jullie. Ik hoop echt dat het snel beter gaat met je dochtertje. Veel sterkte, Hope
Sjee Asjuh, wat een pech voor je meissie. Je moet haar maar namens mezelf en namens alle meiden hier ( als ik zo vrij mag zijn ) ff een dikke stevige knuffel geven!! Een dikke grouphug voor Kim en Asjuh, meiden!!!