Ik werk fulltime en was 4 gelezen zooo moe, dit ging daarna heel goed Rn had energie voor 10, echter ben ik nu weer zo vreselijk moe na een lange werkdag! Weet niet hoelang ik zwanger ben tussen de 6-12 weken!
Ja heel herkenbaar... Ik moet nu echt een middag of na het werk een avond dutje doen want hou het echt niet vol tot de avond... Wel lastig wanneer je fulltime werkt, kan je misschien overleggen dat je op het werk tussendoor een uurtje kan rusten? Maar natuurlijk vooral gefeliciteerd, jeetje na 7 jaar! Wat zul je blij zijn! Nog een paar dagen dan heb je de echo zie ik, dan weet je ook hoever je bent spannend!
Waar je kan , je rust pakken. Ik viel gewoon in slaap op de bank.. dood moe! Je lijf heeft het gewoon nodig. Na 14 weken werd het hier beter..
Ik kan de hele dag slapen 6,5 uur werken vandaag kwam thuis eten slapen voelde me net een hond hihi alles voor dat kleine mensje maar leuk is anders X
Hier ook zoo moe! En vooral op het werk, thuis kan ik helaas niet altijd een middagdutje doen. Maar ben al lang blij dat ik thuis is mijn pyjamaatje op de bank neer kan ploffen... En inderdaad rond half 10 kan ik lekker mijn oogjes toe doen! Het enige vervelende vind ik nu die levensechte dromen (vooral nachtmerries). Dan word ik elke keer wakker met een rot gevoel, meer mensen last van?
Ik begin nu ook weer te dromen. Laatst droomde ik dat een hele enge man zomaar naar mij toe begon te rennen en mij wilde aanraken. Schrok gelijk wakker. Grappig genoeg had ik er tijdens de tweede trimester bijna geen last meer en nu dat ik bijna in het derde trimester zit, begint het weer.
Heel herkenbaar... ik ben nog steeds moe. Gewoon lekker aan toe geven dat je er last van hebt en slapen wanneer je kunt...