Geboortekaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door TigerAngel7, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hallo medezwangere,

Wij zijn al een beetje op zoek na geboortekaartjes.
    Moet natuurlijk niet al te duur zijn.
    Ook hebben we er niet zo heel veel nodig maximaal 50
    We sturen alleen de mensen waar we echt wat mee hebben een geboortekaartje.

Maar nu is mijn vraag, waar hebben jullie geboortekaartjes gezien en of besteld. Welke site raden jullie me aan?

2. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Kaartje2go hebben wij de kaarten besteld. We zijn spontaan een kaartje tegengekomen waar we beide verliefd op werden.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Net als minimama88 kan ik kaartje2go.nl aanraden!

4. meliez

meliez Actief lid

26 apr 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Geboortepost.nl is ook een hele fijne site, prijs is vergelijkbaar met kaartje2go, maar hebben net wat andere kaartjes.
    Bij zl hebben we ze bij kaartje2go besteld en nu gaan we voor geboortepost.nl

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    oh super dankjullie wel voor de reacties
    ik was al een beetje aan het rondkijken en leuke geboortekaartjes aan het opslaan. ik ga eens een kijkje nemen op die site

6. IlonaL

IlonaL Lid

23 sep 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan bij hippe geboortekaartjes ons kaartje bestellen. Het word mijn eerste kindje dus heb er verder geen ervaring mee. Ze hebben heel veel leuk kaartjes.

7. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij via www.geboortekaarten.nl. eerst 3 type kaartjes bestel (gratis) daar Kun je alles tot elk detail laten aanpassen (telefonisch of via de mail)
    Ben er zeer te spreken over! Heb wel 20x wat aangepast tot we tevreden waren, vaak binnen een uur zijn je aanpassingen verwerkt en krijg je een digitale proefdruk. ze namen op het laatst op net hallo mevrouw.. wat zullen we deze keer aanpassen hahaha.

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb ze van pincopallino.nl. Die hebben echt prachtige kaartjes, maar ook de optie om in hun stijl zelf iets te ontwerpen of een bestaandkaartje helemaal naar wens aan te passen. Dat laatste heb ik gedaan.

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    zelf ontworpen en bij drukker laten drukken net als onze trouwkaarten.

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bij de eerste bij de drukker 100 kaarten voor 150 euro
    Bij de tweede bij baby boefjes 75 kaarten voor 104 euro
    Bij de derde bij goedkopegeboortekaarten.nl 75 kaartjes voor 112 euro
    En de vierde bij poobies, 50 kaarten voor 92 euro

Ik heb gehoord dat je bij optimalprint ofzoiets voor 7 euro 10 kaartjes hebt het moet dan alleen wel net je smaak wezen

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Bij de 1e via geboortekaartjes.nl en nu bij hipdesign.nl de kaart tegengekomen

12. River733

River733 Lid

11 okt 2015
    76
    6
    8
    NULL
    NULL
    Heb onlangs een gratis proefdruk ontvangen van geboortepost.nl, ben heel tevreden met het kaartje en de service dus ga ik de kaartjes daar ook bestellen. Vind ze niet duur en de service is prima. Het ontwerp kun je steeds online aanpassen.

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Tsjipgeboortekaartjes.nl
    Je kan gratis proefdrukken ontvangen.
    Gaan we zeker bestellen, proefdrukken waren erg mooi, service is goed en snel, als je iets wil aanpassen is het ook mogelijk zo hadden wij liever sterretjes dan hartjes op het kaartje en dat was binnen een uur geregeld.
    Ook gevraagd naar een bijpassend kraamfeestkaartje zelfde dag nog geregeld.

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Eerste keer hadden we kaarten bij kaartjevanons.nl een kaart gevonden. Leuke kaarten maar wel alleen foto kaarten, hele goede service en ze willen je overal mee helpen.

Nu willen we geen foto kaart en hebben we een leuke bij poobies gezien. Staat ook heel veel op en niet zo duur volgens mij.

15. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Alle drie de keren bij de drukker hier in het dorp
    Ideaal persoonlijk contact en leuke actie, bij goed raden van de geboorte datum die je doorgaf aan hem en hij op proefdruk plaatstekreeg je 25 euro korting op de factuur
    Laatste keer had ik goed geraden

16. Kippenmama

25 jul 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hipdesign, voordeel vind ik dat je daar gewoon de kosten per kaart hebt staan. En niet los nog drukkosten in de kleine lettertjes moet opzoeken. Prijzen verschillen in het aantal kaartjes. Wij moeten nog bestellen (nu 38.5) en de kaart die we wilden was er alleen in meisjevariant. We weten het geslacht niet en ze hebben hem kosteloos in jongensvariant gemaakt en in ons account geplaatst. Handgetekende kaart.

17. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Eerste keer bij Fientje&Co kaartjes besteld.

Dit keer bij HipDesign

18. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    HOME | BrievenbusDroom

Ze hebben niet heel veel kaartjes en ik denk dat je er maar van moet houden maar ik vind ze geweldig!!

Deel Deze Pagina