Geboortekaartjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by desi, Oct 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. desi

desi Lid

May 12, 2007
    8
    0
    0
    Kan iemand mij helpen die weet waar ik goedkope geboortekaartjes kan vinden.

Groetjes,
    Desiree

2. maximus

maximus Lid

Sep 11, 2007
    73
    0
    0
    hihihii wij zoeken ons ook rot. Overal is een verplichte afname van 50 of 75 stuks en we hebben er maar een stuk of tien a 15 nodig. Kijk hier eens prachtige kaartjes worden per stuk verkocht. Er zitten ook wel goedkopere kaartjes tussen. Vind ze zelf er g mooi. Wij zoeken ook iets bijzonders maar wel betaalbaar en het laatste is echt niet makkelijk om te vinden.

http://www.e40projects.be/design/k_en_u ... e#geboorte

Gr. Diana

3. maris

maris Bekend lid

Mar 6, 2006
    843
    0
    0
    Wij hebben die van ons zelf gemaakt op www.geboortepost.nl.

Je kunt ofwel standaard achtergronden en plaatjes gebruiken, of helemaal zelf iets maken. Per kaartje incl. postzegel kost het je 1,60 euro, minimum afname is vier kaarten.

In de blije doos zit trouwens een kortingscheque waarmee je de proefdruk voor half geld krijgt. Normaal betaal je drie euro voor de proefdruk (je krijgt er dan twee: op glanzend en op mat papier), met die bon 1,50.

Succes ermee!
    maris

4. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    als je een beetje creatief bent kun je ze helemaal zelf maken en afdrukken ;)
    heb ik ook gedaan.. en t is echt mooi geworden

5. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ik heb ook op die site gekeken. Wat ik niet begrijp is of je de kaartjes zo krijgt en nog naar de drukker moet of dat ze daar al gedrukt worden en dan de prijs dus €1,60 is.. :oops: Of dat de kosten van het drukken van de tekst er nog overheen komt...

6. maris

maris Bekend lid

Mar 6, 2006
    843
    0
    0
    Hoi Maja,

je krijgt de kaartjes helemaal kant en klaar, dus inclusief tekst. Ze worden voor die prijs zelfs voor je bezorgd bij de mensen thuis, je hoeft geen eens enveloppen te schrijven.
    Je moet wel helemaal zelf de tekst "lay-outten", maar dat vonden wij juist leuk om te doen.

Dat KAN wel, als je dat leuk vindt. Dan worden de kaarten nog wat goedkoper maar moet je er dus zelf postzegels op gaan plakken en adressen gaan schrijven. Je kunt de enveloppen dan al van te voren krijgen.

Wij hebben twee proefdrukken aangevraagd (tussentijds wat gewijzigd in het ontwerp) en zijn heel tevreden over de service. De proefdruk lag steeds de volgende dag al op de mat.

Binnenkort gaan we voor het echie, als de kleine geboren is. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de service dan ook top zal zijn.
    Wij bestellen er trouwens tien kaartjes bij op ons eigen adres, zodat we die zelf bij de buren en zo door de bus kunnen gooien. Die kosten dan geloof ik 1,20 per stuk incl envelop.

Ga anders gewoon eens wat aan-rotzooien op de site, dan merk je gauw genoeg hoe het werkt!

Succes!

Groetjes
    maris

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hey Maris,

Bedankt voor je antwoord! Denk dat we binnenkort maar eens serieus aan het rotzooien gaan op die site! Hij was me ook al opgevallen omdat de service me dus super leek, vooral het niet zelf hoeven schrijven en versturen.. en de prijs, niet duur!

Nou, nogmaals bedankt en succes met de laatste loodjes ;)

8. desi

desi Lid

May 12, 2007
    8
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips.

Groetjes,
    Desi

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Wij hebben ook kaartjes gemaakt bij geboortepost, makkelijk, goedkoop en je kunt er best wat leuks van maken. Wij zijn tevreden.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je kunt ook zelf iets maken en vragen bij een drukker of copieershop wat het kost, wij hebben bij een copieer centrum verjaardags uitnodigingen laten maken voor Steven en dat kostte maar 1.00 per kaartje.

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Wij hadden de geboortekaartjes van Jelina ook via geboortepost.nl.
    SUPER service. Als je ze voor 14.00 uur besteld, liggen ze de dag erna bij de mensen in de bus. (dit was ook het geval)

Share This Page