geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door memke, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    nou we hebben eindelijk een geboortekaartje gevonden.
    Maar nu zit ik met het volgende:
    Ik heb bij de drukker het kaartje gezien en ook op internet bij cardxl.nl.
    Nu zit er dus 24 euro verschil tussen dezelfde kaartjes.
    Via internet is goedkoper..Maar nu is mijn vraag eigenlijk, heeft iemand ervaringen met internet, zowel positief als negatief graag..
    Want ja waarom zit dat verschil ertussen.En je moet eerst betalen en dan pas krijg je enveloppen.. en als je eenmaal bevallen bent dan geef je het door, maar dan moet het nog gedrukt worden en ook nog eens bezorgd worden..
    Ik heb er mijn twijfels wat over..
    Wie o wie kan mij een beetje helpen

BVD Annette

2. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hoi annette, wij hebben ook kaarten besteld via internet, eerst kregen we een proefdruk, toen de druk met de tekst die wij verzonnen hadden en de enveloppen.
    Vervolgens moesten we pas veel later betalen.
    Op het moment dat het kind er is, geef je de gegevens telefonisch door en de volgende dag heb je de kaarten in huis.
    Ik was ook een beetje sceptisch over internet, maar tegenwoordig gaat alles via deze manier, dus ik ben er tot nu toe heel tevreden mee.
    Succes met je keuze

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb bij mijn eerste ook via internet besteld en hoefde ook pas achteraf te betalen, had ze ook zo in huis. heel netjes allemaal, moest ze wel zelf nog in elkaar vouwen, maar dat heeft de kraamhulp gedaan hahaha. internet is prima.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je ze bij een drukker besteld moet je ze ook nog zelf vouwen

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Via internet gaat het goed, hebben wij met de trouwkaarten ook gedaan. Fluitje van een cent. Maar je kunt natuurlijk ook met de internet offerte langs je drukker gaan en aangeven dat hij het mag doen voor dezelfde prijs, zo niet dan bestel je ze toch via het internet? Gok erop dat hij je die 24 euro wel korting geeft. Proberen waard toch?

succes, MAyke

Deel Deze Pagina