Heey meiden, Ik heb een vraagje.. Sinds 2 dagen heb ik last van kramp in mn buik! het is het zelfde als de kramp die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden.. Weet iemand wat dit betekend? of moet ik de vk bellen? Ik hoop dat iemand me er antwoord er op kan geven! Liefs, Geraldine
Oh ik had dat gister een hele dag! Ook last van vermoeide benen enzo, weet je wel al die kwaaltjes die je kan hebben als je normaal ongesteld word..Volgens mij kan het geen kwaad, maar ik ben ook benieuwd of iemand weet waardoor het is en of het iets betekent... xxx
Dat dacht ik ook, maar bij mij was dit niet het geval. Mijn kindje ligt in stuit en is nog niet aan het indalen met de billen. Bij mij waren het waarschijnlijk voorweeen. Kramp en harde buiken altijd goed in de gaten houden,
bij mij is ze al ingedaald... Misschien toch even de vk bellen? Vandaag ook al de heledag een rare buik en een licht misselijk gevoel..
bellen kan nooit kwaat, maar ik denk dat het niet veel kwaad kan, als ik hier de verhalen lees dan heeft bijna iedereen er last van... Xx.